Hes baby?

Prikketrusa

Elsker forumet
Synes Mari har blitt litt hes i halsen, merket det spesielt i går kveld når hun hadde kveldssutringa si.
I dag morges hadde hun litt snørr i nesa, hun pleier bare å ha melkebusemenn, men dette var snørr. Så nå lurer jeg på om hun kan ha blitt forkjøla? [&:]
Hvordan arter det seg når en liten baby blir forkjøla? Hun hoster ikke noe mer enn normalt, og det virker ikke som hun har vondt noe sted. Men som sagt, hun virker litt hes, og det er litt snørr...

Her opplevde jeg ikke at storesøster ble syk før hun var 7 mnd, da jeg ikke fullamma mer, så jeg vet desverre ikke. Adele har litt snørr hun også, men ikke forkjøla fordi om. Håper du får svar[:)]

Jenta mi har vert forkjølt helt siden hun kom hjem omtrent. Hun er tett i nesen (grynter og surkler). Hun har også perioder der hun er helt hes. Er ganske lei av at hun skal slite sann. Vi bruker å spraye med saltvannspray før amming. Det hjelper der og da, men synes ikke det hjelper noe på forkjølelsen..

Høres ut som om jenta di er blitt forkjølet ja.

ORIGINAL: mortilto

Jenta mi har vert forkjølt helt siden hun kom hjem omtrent. Hun er tett i nesen (grynter og surkler). Hun har også perioder der hun er helt hes. Er ganske lei av at hun skal slite sann. Vi bruker å spraye med saltvannspray før amming. Det hjelper der og da, men synes ikke det hjelper noe på forkjølelsen..

Høres ut som om jenta di er blitt forkjølet ja.

samme her!

småforkjøla her og - så prøver å spraye med nesesprayen - men gjør det ikke hyppig nok - og derfor tror jeg at vi ikke blir kvitt det - men synes stadig det har blitt lettere iaffal.. [:)]

Back
Topp