litlpia
Glad i forumet
ja,vi har katt ja...pleier ikke være borte lenge om gangen nei,men igår når jeg kom hjem hall 3 ville hun ut,og fikk lov til det,er som regel borte noen timer om gangen bare,men når jeg skulle legge meg igår,hadde hun fortsatt ikke komt inn,noen ganger kommer hun etter jeg har lagt meg og jeg slipper henne inn i søvne omtrent,ikke denne gangen,hehe....så i morges var hun fortsatt ikke til å se,ropte på henne før jeg skulle gå på jobb,fortsatt ikke tegn til henne,så da måtte jeg gå til slutt,og når jeg hadde satt meg i bilen så jeg at hun kom springende,og jeg inn og slapp henne inn...fikk en stor bjørneklem av meg:P heh...
høres gjerne teit ut,men hun er akkurat som en bebiss for meg,så var rett jeg..hehe...at hun hadde satt seg fast eller noe...
men neida....så ikveld skal hun få en liten skjennepreken,at hun må ikke være så lenge borte:P hehe....
neida,men...var sjikkelig redd for henne,selv om de sier kattene kan være borte noen dager og slikt noe,liker jeg det ikke..hehe[;)]men nå er "bebissen" min inne..heldigvis[;)]hihi...
ikke le av meg folkens[8D]veldig gla i katta mi jeg[;)]
høres gjerne teit ut,men hun er akkurat som en bebiss for meg,så var rett jeg..hehe...at hun hadde satt seg fast eller noe...
men neida....så ikveld skal hun få en liten skjennepreken,at hun må ikke være så lenge borte:P hehe....
neida,men...var sjikkelig redd for henne,selv om de sier kattene kan være borte noen dager og slikt noe,liker jeg det ikke..hehe[;)]men nå er "bebissen" min inne..heldigvis[;)]hihi...
ikke le av meg folkens[8D]veldig gla i katta mi jeg[;)]