hersens katta mi...*litt langt*

litlpia

Glad i forumet
ja,vi har katt ja...pleier ikke være borte lenge om gangen nei,men igår når jeg kom hjem hall 3 ville hun ut,og fikk lov til det,er som regel borte noen timer om gangen bare,men når jeg skulle legge meg igår,hadde hun fortsatt ikke komt inn,noen ganger kommer hun etter jeg har lagt meg og jeg slipper henne inn i søvne omtrent,ikke denne gangen,hehe....så i morges var hun fortsatt ikke til å se,ropte på henne før jeg skulle gå på jobb,fortsatt ikke tegn til henne,så da måtte jeg gå til slutt,og når jeg hadde satt meg i bilen så jeg at hun kom springende,og jeg inn og slapp henne inn...fikk en stor bjørneklem av meg:P heh...
høres gjerne teit ut,men hun er akkurat som en bebiss for meg,så var rett jeg..hehe...at hun hadde satt seg fast eller noe...
men neida....så ikveld skal hun få en liten skjennepreken,at hun må ikke være så lenge borte:P hehe....
neida,men...var sjikkelig redd for henne,selv om de sier kattene kan være borte noen dager og slikt noe,liker jeg det ikke..hehe[;)]men nå er "bebissen" min inne..heldigvis[;)]hihi...
ikke le av meg folkens[8D]veldig gla i katta mi jeg[;)]

så fint hun kom før du dro, da!!
ikke lett med disse dyrene, nei...[;)]

åååh, men sånn er jeg og[:D][:D]  

nei,er jammen ikke lett..hehe...[;)]men er lettet nå her jeg sitter på jobb og vet at hun er inne[;)]hihi....men var rart å legge meg igår når katta ikke var der,hun kommer alltid  og legger seg på magen min og skal ha kos før jeg sovner,før hun "vandrer" videre bort på soveplassen sin[;)]så var rart..men i natt....da skal hu være inne ja....[;)]

Hehe, er helt lik selv.. Jeg drar nesten ut på leteaksjon om ikke kattene kommer inn til normal tid.. Ene gangen var ene katten vår borte i over 24 timer.. Det er veeeldig unormalt av han, han er aldri ute lengre enn 4 timer.. Kom ikke da jeg ropte eller noe(denne katta kan innkalling[8D]) Var heeelt ødelagt jeg.. Men da han endelig kom, da fikk han kjeeeempekos og våtfor og alt[:)]
Trodde det var helt normalt jeg å være sånn[;)]

ja,trodde og der var normalt og være slik[;)]hihi....hun har vært ute gjerne fra morgen til ettermiddag og kveldinga,men ikke sånn som dette....er ikke løye jeg fikk panikk jo[;)]og ja,har vært på nippe til å gå på leteaksjon jeg og....hih[:)]fikk mld a sambo før jeg gikk da om katten hadde komt inn,nei sa jeg....da sa han:ja,vi ser ikke mere til den katta.....da ble jeg sinna..hehe....klart vi ville det...og det gjorde vi...masse kos venter på gullet mitt ikveld når jeg kommer hjem fra jobb(gullet=katta) hehe[:D]

Hehe, jeg liker ikke selv at katten er ute lengre enn vanlig, og med kattungen har jeg innført et matsystem som tilsier at hver gang han får våtfor slår jeg på skåla med en skje. I går fikk jeg prøve ut denne for første gang, han svarte ikke på innlokking eller noe så tilslutt tok jeg fram skåla og slo og laaangt nede i gata hørte jeg "mjaaaaaaaaaau" så kom han da, sakte men sikkert gående mot huset. [8D]

Fikk en god klem han og da, og han hadde bare vært ut noen timer. hehehe

kjekt og høre jeg ikke er den eneste...[;)]hihi....faren min om stemora mi hadde en katt som var borte to måneder,plutselig kom den tilbake,hadde nok vært hos noen,for den var god og rundt fortsatt..hehe....men...vil jo ikke miste katta mi..:)
persilleslill: dt var jo et lurt tips da,for sent nå da,men veldig lurt[:)]

Back
Topp