Hersens helligdager!

Tåkelur

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Nå er jeg kjemperedd for at fryseforsøket ryker. Fått mens ca en uke for tidlig og nå havner ul dag på påsken. Noen som vet om det er noe sjans for at Riksen tar ul i påsken, eller om de godtar at man får tatt det annet sted?
Sendte meg i kjelleren det her.

Ja, håper noe sånn er mulig. Nå har jeg ikke begynt å blø ordentlig enda, så håper det drøyer noen dager til!

Hei! Du må nesten ringe og spørre, men min erfaring er at de får til det meste. En gang fikk jeg spray en uke ekstra for å komme med på første mulige uke, men uka før var full. Første samtale på riksen hadde vi 3. Juledag en kveld og første forsøk hadde innsett askeonsdag så selv om de prøver å unngå det, bruker de å få det til! Lykke til :-)

Hei! Du må nesten ringe og spørre, men min erfaring er at de får til det meste. En gang fikk jeg spray en uke ekstra for å komme med på første mulige uke, men uka før var full. Første samtale på riksen hadde vi 3. Juledag en kveld og første forsøk hadde innsett askeonsdag så selv om de prøver å unngå det, bruker de å få det til! Lykke til :-)
Det er godt å høre. Siden det er frys så er det nok ikke så fleksibelt. Siden mensen ikke har kommet ordentlig så har jeg ikke noe å ringe for enda.

Jeg har alltid ringt på første blødningsdag jg, uansett hvor mye jeg har blødd :-)
Spottet litt i går, men null og niks i dag. Pleier ikke spotte, men etter en SA kan det kanskje være litt rusk i maskineriet.

Back
Topp