Hersens frisør!!!

fruluna

Forumet er livet
GRRR nå er jeg skikkelig sur ass..
Var hos frisøren nå i stad, og tenkte jeg skulle fornye meg litt da..
Prøvde å forklare litt hvordan jeg hadde tenkt det, og nå ser jeg fadermeg ut som han jævla vokalisten i Big Bang!!! Er det mulig??
Skulle jo ikke ha det sånn I DET HELE TATT!!
Gruer meg alt til jeg må reise på jobb i morgen og vise meg blandt folk..
Noen ganger kunne jeg skutt frisøren altså!! [:@] [:@] [:@]

Må bare få ut litt sinne.. Sorry.. He he

Kjedelig det der, spesielt når man ikke får gjort noe med det. Men du får gå rundt og late som du er kjempe fornøyd så vil alle synes at du er kjempefin på håret.[;)]

eller gjør som denne servitøren i Japan (eller hvor det nå var) - hun saksøkte frisøren sin og fikk medhold i retten!! [:D]

Dra tilbake og klag! Det hadde jeg gjort! Du har krav på å få fikset på noe hvis du ikke er fornøyd! Betaler jo tross alt en formue for å fikse håret, og da skal man være fornøyd etterpå. Du får be de fikse på sveisen, og finne deg en annen salong etterpå, så slipper du å være flau neste gang!

Dra tilbake og klag! Det hadde jeg gjort! Du har krav på å få fikset på noe hvis du ikke er fornøyd! Betaler jo tross alt en formue for å fikse håret, og da skal man være fornøyd etterpå. Du får be de fikse på sveisen, og finne deg en annen salong etterpå, så slipper du å være flau neste gang!

SIGNERER DEN!!![;)]

Du har full rett til å klage vist du ikke er fornøyd!
Heldigvis har jeg en søs. som er frisør, synes det er lettere å fortelle noen jeg kjenner hvordan jeg liker å ha det!

Heldigvis har jeg en søs. som er frisør, synes det er lettere å fortelle noen jeg kjenner hvordan jeg liker å ha det!

Det har jeg også. Eller lærling da..[;)] Også har jeg 5 venninner som er frisør! Veeeldig greit! Vet akkurat åssen jeg (og samboer) vil ha det,kommer på døra og samtidig som det er mye rimeligere[:)]

ååå så kjipt da..
sånt er irriterende az, når man betaler for noe så vil man det skal se bra ut!

Jeg har blitt kjempefornøyd en gang hos frisøren jeg... hun var så flink, men vel... hun kostet flink også for å si det sånn!
Farging og litt klipping kom på 2500 kr.. hos Adam og Eva! Trodde jeg skulle svime av jeg.. [:'(]

Oj da! Det var da fryktelig dyrt, Panterinnen? [:'(]
Har fått roet meg litt ned nå da.. Fikk vasket det og ordna det litt selv og da ble det ikke så ille. Samboeren så ikke at jeg hadde klipt meg en gang da han kom hjem i stad.. [&:]
Har gått til den samme frisøren lenge, så jeg vet hun er veldig flink vanligvis, men i dag skar det seg litt da.. He he. Men pytt pytt, det vokser jo ut igjen [:D]

Så bra da,fruluna![;)] Hjelper somregel å stelle det litt selv etterpå om man ikke er topp fornøyd!
Han så det ikke nei? Hehe,typisk mannfolk,kanskje? Samboer ser alt han! Kunne tro han visste det fra før! Bare jeg har nippet/farget brynene,fått meg ei ny t-skjorte forandret skille på håret,osv,så kommenterer han det med én gang![;)] Hehe,skulle ikke tro det var mulig...![:D]

Han er vanligvis veldig oppmerksom, men i dag overså han håret gitt.. Men syntes det nesten var like bra for da kunne det vel ikke være så ille.. he he..

klag du...
vet om en som klaga han slapp å betale...[:D]

Kjenner til det...Gikk til den samme frisøren i mange år, men så en gang klippet hen hockey-sveis på meg. Da skjønte jeg at det var på tide å finne en ny. Har prøvd en del frisører, og har vært sånn tålelig fornøyd, men sist gang presterte frisøren å fagre håret mitt knall rødt, selv om jeg sa at jeg absolutt ikke ville ha noe rødt i det. Og rødt som er umulig å få vekk!

du må klage det er det eneste som hjelper. jeg er selv gått på frisør linjen og vet at du skal lytte til kunden og prøve å forklare hva du skal gjøre før du gjør det sånn at kunden kan godta det eller ikke. hvis frisøren har lovet deg noe som ikke han har gjordt så har du krav på å få avslag i prisen eller slippe unna hele beløpet. vet at noen plasser så steller de håret helt til det er fint igjen hvis de har ødelagt det.

Back
Topp