Herremin så patetisk...

Frk.Desember

Gift med forumet
Julibarna2014
jeg er som skrur opp lyden når grandiosa reklamen kommer på tv....synger med gjør jeg og[8D][:D]

hje-hje-hje-hjemmelaga

hahaha, nesten som jeg skulle ha skrevet d selv. synst den er drit kul, blir jo helt hekta[8D]

ORIGINAL: Ugla med julegullet

Huff..synger med på den jeg og :)

Hahaha, ja samme her [:D] har den helg på hjerne.. samme med den gamle grandis reklamen! Synger på den hvertfall en gang om dagen.. Jævla grandis altså! [8|][:-]

hehe visste ikke hva innlegget handla om å akkurat når jeg klikka inn her så kom reklamen på og jeg sitter å synger grandis sangen mens jeg leste hva du hadde skrivd hehe

ORIGINAL: yahoo83

hehe visste ikke hva innlegget handla om å akkurat når jeg klikka inn her så kom reklamen på og jeg sitter å synger grandis sangen mens jeg leste hva du hadde skrivd hehe

haha, dritbra[:D][:D][:D] 

Du er nok ikke alene. Her synges det og vesla gliser hver gang jeg synger den. Så tidlig krøkes[:)]

uff mye man skal få på hjernen... Ei venninde av meg skrev på statusen på face:

Jeg er en papegøye fra amerika,der ble jeg født for veldig lenge siden.Jeg kunne ikke snakke papegøyemamma sa,du lærer nok å snakke litt med tiden. Å det kan jeg å falleri og fallera om.....

Denne synger jeg nå for Lise-Amine vær eneste dag i tilleg til grandiosa på tven når den kommer...

Mye man skal få på hjernen dere...:)

Jeg skrur på MUTE når den jævla reklama kommer [8D] hahaha sorry men jeg blir så irritert på meg selv når jeg får en sånn sang på hjernen[:'(] For den forsvinner ALDRI... Jeg har til og med drømt om den sangen. And there it is again.. Blææ. Hehe

Den setter seg på hjernen alså!!! [:D][:D][:D][&:][8D][:-][8|]
Sambo er ganske lei den kan du si, for her går jeg å synger på den hele tiden..[:-][&:][8D][:D]

Back
Topp