Herremin hatt den hodepinen

Jandia

Glad i forumet
I går måtte jeg dra hjem fra jobb, og så mente sjefen at jeg kanskje burde ta fri i dag også. Ikke bra å gå på akkord med seg selv når man er gravid.
Så, i natt har jeg sovet over 13 timer, men neida, hodepine fremdeles. Og det kan ikke være søvnen heller, for jeg får vondt i hodet når jeg sover nok, sover for lite og for mye.

Rare greier. men men... Noen som har noen tips?

Stakkars. Det høres fælt ut. [&:] Har ikke andre tips enn å drikke mye væske, helst vann. God bedring!

Ja jeg er klar over det... Drikker mer vann enn en vannbøffel (om den drikker mye da?? hmm).
Er ikke så gøy nei, men får ta meg en rusletur ut etterpå, i dette regnværet. Hurra.

hehehe - vannbøffel du.... [:D]
Blir sikkert godt med en luftetur - frisk luft gjør det i allefall ikke værre!
Gikk lang kveldstur i regnet selv i går - det var faktisk helt fantastisk deilig! Og så smakte vestlandslefse med sukker- og kanelsmør veldig godt etterpå..... [;)]

Kjenner meg så godt igjen, og det hjelper ikke å sove det bort heller. Den er der døgnet rundt... Men jeg har prøvd akupunktur, og da har hodepinen faktisk blitt mye svakere... Men vondt er det fortsatt. Dunker hardt akkurat nå faktisk... Vi får bare muntre hverandre opp Jandia.
Stor klem

HAAAAAAAATER å ha hodepine! Er såååå vondt.
Og jeg kvier meg veldig for å ringe legen og få sykemelding.

Dersom noen skulle ha noen supre tips så rop ut!
Dette er nesten ikke til å leve med..

Back
Topp