Herremann til turbogutt !

Bruker64es

Blir kjent med forumet
Nr 3 dette, men aldri hatt så mye liv i magen til alle døgnets tider..... De 2 andre var jenter, kanskje noe å si ?

nr 3 her og, og aldri i livet om de to andre har vært like aktive og voldsomme!! hehe :)

ja, her er det virkelig liv altså :-) han er overalt, kjenner han i underlivet samtidig som helt ut i sidene og oppe mellom ribbene, hehe ! Er det ubehagelig og til tider vondt for deg ? Har vært rett og slett kvalm siste dagene jeg nå..

Her er det nr to, og aldri stille/rolig. Enten er det en haug av bevegelser og romstering, eller så er det spark som kommer. Det er aldri problem med å få kjenne noe iallefall :p Har jente fra før og det var aldri sånn med henne. Med henne lå morkaka på fremsiden, så det hadde nok litt å si, men denne gangen er det så mye at jeg blir kvalm.

jeg har jente i magen, hun er ikke så aktiv som dere snakker om, men mye mer aktiv enn gutten min var i magen :-)

Nr 3 her og.....
Å ikkje snakk om at de to andre va så aktiv... Kjente bevegelsa veeeeldig tidlig me denna og blir bare "værre og værre", magen fer alle veia...
Eg har jenta og gutt fra før av, og denna i magen e jenta så virke ikkje så det har nåkka å sei...

Frøkna her er også veldig aktiv, magen beveger skikkelig på seg, å ser både rompe, bein å vet ikke hva buler ut :P Gjemmer seg "under" ribbeina å koser seg der også til tider, hehe :P
Noen ganger så er hun så aktiv at jeg er helt sår inni magen etterpå, men det er jo bare koselig da :D

Nr 3 dette, men aldri hatt så mye liv i magen til alle døgnets tider..... De 2 andre var jenter, kanskje noe å si ?

Haha vet åssen det er :) nr 2 var sånn her, bortsett fra om natten, men hun er jente, og har heller ikke roet seg ned etter fødsel:P nr 1 var ikke sånn (jente det å) og heller ikke gutten i magen :)
Så har nok mer med personlighet å gjøre enn kjønn :)

★Sender fra pipe-gjøken★

ja, her er det virkelig liv altså :) han er overalt, kjenner han i underlivet samtidig som helt ut i sidene og oppe mellom ribbene, hehe ! Er det ubehagelig og til tider vondt for deg ? Har vært rett og slett kvalm siste dagene jeg nå..
Ja vi har f.eks vært i middagsbesøk og midt under middagen har jeg ukontrollert ropt "auu" for han spenner meg så hardt.. Føles som føttene henger seg opp under ribbebeina på h.side...Føler meg kvalm om kveldene når han har holdt på lenge.. :p Gutt her nå, men har både gutt og jente fra før av, og gutten var rolig og hadde behaglige bevegelser, mens jenta var gaanske aktiv og voldsom, men ikke så ille som nå :)

Jeg har to gutter og venter gutt nr 3, innbiller meg at det var roligere med de andre ja, denne er det mye mer fart i! Men som nr 3 har han vel kanskje hatt større plass å boltre seg i også, livmoren blir jo aldri like liten som før graviditet, men det skulle jo ikke ha så mye å si nå, kanskje.. Kanskje det er årsmodellen som er litt mer viltre? ;)

Frem til ca uke 27 var lillebror i magen mye mer behagelig og rolig enn sin storesøster. Hun holdt det gående hele natten! Fra og med uke 27 har han deffinitivt tatt henne igjen - er full pinne stort sett hele natten OG dagen!

jeg har ei lita jente inni magen, å hu er aktiv på alle døgnets tider,boltrer seg rundt som bare det
jeg oxo har skriki ut ukontrollert auu og mer enn det når hun har gitt meg et spark ;)
er veldig koselig men man blir liksom litt sår innvendig ,føles det som ihvertfall.
jeg merker ihvertfall at hun har vokst, begynner nok å bli ganske trangt inni magen nå.

skal på svangerskapskontroll hos legen i morra,blir spennende det, å ultralyd på sykehuset på onsdag ;)

Har ingenting å sammenligne med da dette er min første, men han er også aktiv døgnet rundt! :D
Det sies at om de er aktiv i magen så er de nok det når de har kommer ut også. Ser ikke for meg altfor mye søvn ;)
Min sambo var også familiens turbo da han var liten så kanskje det går litt i arv?! :P

Back
Topp