Herreguuuuuuuuuuuuuuuuud!!!!!!!

FrøkenB*

Forelsket i forumet
Var på tidlig UL i dag 6+6 pga blødning og fikk opp dette synet. "Tell selv" - var beskjeden jeg fikk. Hjertene banket og alt så fint ut. Hun var usikker på om det var en eller toegget siden slimhinnen mellom dem var tynn. Er helt i sjokk. Har to frafør, hvordan i alle dager skal dette gå??
9a839b7dbd0771476626a88f193bc069.jpg

Last edited:
Hihi! De er noen luringer disse små [emoji173][emoji173][emoji173][emoji7]

Jeg skal på ultralyd i dag for å sjekke ut akkurat det samme som deg, eller vi fant to fostersekker sist, men var så tidlig at det var vanskelig å se-så bare et bankende hjerte. Så oppfølgning i dag for å se hva det egentlig er [emoji1][emoji1][emoji1][emoji87][emoji87][emoji85]

Jeg skal på ultralyd i dag for å sjekke ut akkurat det samme som deg, eller vi fant to fostersekker sist, men var så tidlig at det var vanskelig å se-så bare et bankende hjerte. Så oppfølgning i dag for å se hva det egentlig er [emoji1][emoji1][emoji1][emoji87][emoji87][emoji85]

Så spennende! Spent på oppdatering fra deg :D

Oj så spennende, da!!

Oj, blir spennende å høre fra deg også!

Var på tidlig UL i dag 6+6 pga blødning og fikk opp dette synet. "Tell selv" - var beskjeden jeg fikk. Hjertene banket og alt så fint ut. Hun var usikker på om det var en eller toegget siden slimhinnen mellom dem var tynn. Er helt i sjokk. Har to frafør, hvordan i alle dager skal dette gå??
9a839b7dbd0771476626a88f193bc069.jpg
hihi. gratulerer så mye [emoji108][emoji7]

Gratulerer så mye :Heartbigred Har to fra før selv og har tenkt endel på om det er tvillinger her også (ligger i familien). Men jeg fikk se et foster i dag på ultralyd. Blir spennende å følge deg :happy7

Oj, spennende!! Gratulerer så mye!
Det blir sikkert bra når det første sjokket har gitt seg ;)

Gratulerer så mye!! :D Det blir sikkert kjekt med fire, så slipper én å være femte hjul på vogna ;)

Back
Topp