Herreguuuuuud!

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Så hormonell jeg er blitt i det siste! Det er så gale at jeg nesten ikke vet hvor jeg har meg selv engang! Tålmodigheten min eksisterer ikke lenger, i det ene øyeblikket er jeg steik forbanna, og i det neste øyeblikket synes jeg så synd på meg selv at jeg er helt på gråten! Djiiises så slitsomt.. Og iallefall for mann og barn...:/ andre som sliter??

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jepp slit enormt her og....
E heeeeeilt grusomt.... Stakkars folk rundt meg i perioda sei eg bærre....
Og gubben ikkje minst.... han blir anklaga før både utroskap og det eine me det andre før at eg har syyyyykt virkelige drømma så da e dagen min ødelagt...
Skrik når eg e aleina, gjømme meg før ungan.....
Å no grue eg meg sååå før å kjøre på ferie.... :/ Men ungan og mainn glede seg så enormt masse at eg må late så eg glede meg....

Off, så slitsomt å ha det sånn! Men ikke lett å styre alle disse hormonene som raser rundt..

Jepp, sliter VELDIG!!! ;)

Jeg er vel en av de heldige når det gjelder hormoner tror jeg. Er ikke sånn kjempeplaget av det. Men jeg får veldig fort ekstremt vondt inni meg av ting. Om noen sårer noen i familien, om jeg ser dyr lider eller lignende så gråter jeg lenge og vel. Jeg tar andres smerte så veldig innpå meg, alltid vært sensitiv for sånt, men nå gjør det fysisk vondt i hele meg. Måtte stoppe I am legend i dag da en hund der døde fordi jeg gråt som en unge.

huff ja jeg er veldig hormonell i dette svangerskapet, hvertfall sammenlignet med det forrige. det er slitsomt og jeg går rundt med nesten konstant dårlig samvittighet.

Jeg er grusomt plaget. . Var det i forrige svangerskap også. Og det er nok derfor det har gått fem år siden sist..

I går da vi kom opp på fjellet var det helt jæ.... Fant ut at jeg har glemt toalettmappa hjemme og det var jo verdens undergang :confused:

Grusomt å gå rundt med konstant dårlig samvittighet i 9 mnd pga hormoner man ikke kan styre :eek:

På "mobben"

Jaaaaaa!!! Åhh! Har Vært fin en periode, men nå kjenner jeg at de ligger utenpå. Så utrolig fort irritert, og like fort irritert over at jeg blir irritert over småting. Og sånn går no dagan... En ond sirkel!
Stakkar mannfolket som prøver å holde ut!

Offf ja det er slitsomt!! Husker det var sånn sist også.... Gleder meg til å bli "meg selv" igjen!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp