Herreguud for en mann jeg har!

Spenning i vente

April 2013's flerbarnsmamma
Jeg føler meg som verdens heldigste! Vi har vært sammen i elleve år, og gift i ett.
Jeg er nyforelsket hver dag, og elsker ham av hele mitt hjerte! Plutselig dukker kjærlighetsspire nr fire opp, og han oppfører seg sånn at jeg elsker ham enda mer!

Ikke for å få dere til å spy nå, men jeg er SÅ LYKKELIG!

Flere som har det sånn?

det må være herlig :)) Her tror jeg nok at jeg er nokså hormonell, for jeg irriterer meg over alt han gjør fortiden!! Men jeg vet det er bare tull på meg, og at jeg Elsker han mer enn alt emoticon
Når jeg leser det du skriver må jeg bare smile og det får meg til å se alt det som så flott med han :)

Samme her... Har en helt fantastisk mann. Har fått beskjed av han, at rydding og vasking tar han seg av, slik at jeg får hvilt meg (er helt vanvittig trøtt for tiden) Han kjører også datteren vår i bhg, slik at jeg skal få sove til jeg våkner. Min deilige, snille mann!! Vi er heldige som har menner som vet hva gravide trenger.

Jeg har det også sånn! Vi har vært sammen i 6 år, og kjent hverandre i nesten 7. Har vært hodestups forelsket siden første dagen jeg så han, haha. En dag her, så fant jeg dagbøkene mine fra 2005 og 2006, da vi ble kjent med hverandre, og nettopp hadde blitt kjærester. Fy flate, jeg ble både flau og nyforelsket på en gang over det jeg hadde skrevet! :-D Kan slenge på at jeg er 22 (snaaaart 23) år nå, og var 16-17 på den tiden ;p

Nå driver vi og pusser opp litt på tomta (sikrer grunnmur mot fukt, støyper nye lysgraver rundt kjellervinduer osv osv), og han er så FLINK. Herregud, jeg elsker at han er så handy! Han kan jo alt, liksom. Og i kveld var vi på Ikea, og vi kjøpte et par kommoder. Den ene satte vi opp sammen, mens den andre heiv han ihop selv, på null komma svisj. Jeg blir så stolt av han :-))

Sånn er min også, Mrs. Chuck Bass. Så utrolig handy! Huset vårt krever masse omsorg og kjærlighet, og han gjør alt selv. Fantastisk :)

Så heldige dere er!! Viktig å få støtte i en slik situasjon og at de skjønner at de må hjelpe til. 
Ikke alle er sånn, dessverre.

heldig du :) *SJALUUUU*  :)
Min er langt langt vekk :( og har ikke fått gleden til å glede oss sammen enda. Men den dag kommer vel snart håper jeg. Og da håper jeg latsappen tar tak i noen tak :)

Back
Topp