HERREGUD!!!!!

panterinnen

Gift med forumet
Okei, har en meeeeeeegadårlig nyhet jenter[:(][:(]

Sander er syk.. han har 39 i feber og svetter som bare det. Akkurat ringt med legen(eller legevakts da) og fikk beskjed om å komme dit hvis han ble verre... Satser på at han blir bedre, og håper og krysser både ingrer og tær at det bare er en sånn 3 timers sykdom så jeg kan komme i morra for dette er jo noe jeg hadde virkelig gleda meg over...

Lyst til å skrike høyt, men kan jo ikke være sur på han stakkars. Er kjempebekymra for han... Han har aldri vært syk før, og han har ikke noen symptomer på noe annet.. Han har vært litt slapp i dag men ikke noe annet, og feberen begynte for 2 timer siden ca...

Noen som vet om noen virkelig bra trix jeg kna gjøre for å få ned feberen hans????
Legen jeg prata med sa at jeg bare skulle passe på at han ikke hadde på seg for masse klær og at jeg skulle passe på at det var litt kaldt på rommet... Noe annet jeg kan gjøre???

Hadde så fryktelig lyst til å komme i morra jenter.. Hvordan løser vi dette da??? Nå er det jo snart ingen som kommer jo...

ville berre senda ein god bedrings klem eg[:)]

hmm.. okei, skal prøve det jeg bast tusen takk [:)]

Takk iza [:)]

Gi han stikkpille, det får feberen ned med en gang!

har ingen cissi... får sende typen å kjøpe masse i morra så jeg har det for hånden.. nei, nå skal jeg legge kalde kluter på han her...

Nattinatt da folkens! Håper dere ikke er sinte på meg fordi jeg ikke kan komme. Håper dere finner frem og slikt da iallefall og at dere for det kjempegøy.. [:(] jeg vil være med.. snufs...

Ta masse bilder da!!!

Flytende paracet...Du får kjøpt det på bensinstasjoner bl.a![;)]
Virker kjapt,og med litt søvn pleier det å gå over ganske fort...

Tror krisa egentlig var at kun kanskje ikke kunne dra på treffet i morgen..

Men visst det ikke er noen som kommer, hvorfor ikke finne en dag som passer bedre da?

ja.. det var det som var den største krisa tammis.. at jeg ikke fikk bli med på oslotreffet.

Vel, han har holdt det gående i natt for å si det sånn.. gråtet en del og slikt.. stakkars lille gutten til mamma. Feberen hans er borte nå da, det hjalp med kalde kluter takk og pris. Men han er fortsatt veldig slapp og grinete!

Han fikk vel vaksina for 2 uker siden, kan det være det da? trodde man ofte ble syk umidelbart etter jeg.

Men ja.. du sier noe lindaen.. men tror de som kommer dit i dag gleder seg veldig da.
Men det går jo an å planlegge ett nytt treff som kanskje en del flere kan komme på, vi får høre med dem som skal dit i dag om det var gøy også ordner vi med ett nytt treff etter det?!
Jeg gidder jo ikke å avlyse noe som 8-9 stk gleder seg til [:)]

Tror ikke det har noe med sprøyta nå å gjør.
Kan vær ørene som plager han, tar han seg til det/de????
Da er det veldig greit å gi en stikkpill legene har slutta mer eller mindre med å gi pencelin nå. Så bygger du senga hans opp i hode enden skal ikke ligge flatt da.
Lykke til [;)]

nei, ikke noe med ørene tror jeg... men tror faktisk det er tennene hans.. han er som en piraya.. bare han kommer nær noe med kinnet eller noe så gaper han som en gal og skl ha alt inn der.. og suter hele tiden på fingrene.. så kan kanskje være det??!! Har sånn somm skal virke bedøvende på tannkjøtett så får bruke masse av den jeg...

Det kan det komme feber av ja. Har du prøvd å kjenne inne i munnen på han??
Synes ikke det greiene du har hjalp så mye på min gutt.

jeg kjenner egentlig ikke stort inni der.. emn synes tannkjøttet virker litt lysere nede...
Får se om det hjelper noe, kan jo hende.. men har hørt mange si at det ikke har funket noe!

På vår hjalp det ikke men så har jeg hørt igjen noen som sier det hjelper.
Håper dere finne ut hva som plager han lille, er ikke gøy når de små er syke.
God bedring iallefall [;)]

det kan være vaksina også Sander min blei dårlig i et par dager etter den.. det var ca 14 dager etter han fikk den å de på helsestasjonen sa jeg skulle være ops i de neste 14 dagene å når jeg trodde det var trygt igjen blei han dårlig!!
de sa noen barn kan få litt utslett også av vaksina...

følg med på det å ikke for å bekymre for det er helt vanlig å det skjedde med småen...

lykke til å god bedring til lille klumpen med verdens fineste guttenavn!!!!

[:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp