Herregud..

^Milla^

Gift med forumet
Har så ille hetetokter at jeg nesten kryper ned i frysern..
Har kledd av alt som går nå,bortsett fra undertøyet.. begynner å bli liiiitt kjøligere,men kunne vært så myyyye mer!!!

Flere som sliter?

Nå ja,æ å slit me det. Må bytte t-skjorte flere ganger for dagen[8D]

Håpe d bli kjøliger t natta da,vis ikke blir d ikke nå søvn i natt heller... trur ikke æ orke d..[8D]

ja slik er det her også:S er helt grusomt:S

*sutresutre* syns vi kan d litt no,kanskje d blir litt bedre etterpå ! [:D][8|][:)]

Misunner dere ikke. Sliter takk og pris ikke med det, men føler virkelig med dere. Gikk høygravid på sommeren sist og det var rett og slett en av det verste jeg har opplevd.

Åja det er vanlig så tidlig? Da er det derfor jeg er så varm!

Håper det går over fort til mæ å. Å æ som e så gla i is,klar itj å eta soft is no...

ORIGINAL: Nnem

Misunner dere ikke. Sliter takk og pris ikke med det, men føler virkelig med dere. Gikk høygravid på sommeren sist og det var rett og slett en av det verste jeg har opplevd.

Ja!! prøvde å unngå det denne gangen...hehe.
Jeg fikk sann vann i kroppen på varme dager at ikke Crocs'a passa!

ORIGINAL: Lindus82

ORIGINAL: Nnem

Ja!! prøvde å unngå det denne gangen...hehe.
Jeg fikk sann vann i kroppen på varme dager at ikke Crocs'a passa!

Crocs var min bestevenn på den tiden, skoene mine passet ikke. Og hadde tydelige merker etter crocsene når jeg hadde vært ute. Begynner å grue meg hvis jeg får antydniger til vann denne gangen også.

Jeg sitter og FRYSER jeg[&:]

Min samboer kommenterte at jeg virket veldig varm, jeg har ikke tenkt noe over det.. men selfølgelig rett etter at han hadde nevnt det så merket jeg det.. typisk..[:'(]

enten veldig varm eller enten veldig kald her i gården, aldri akurat passe. [:@]

masse hetetokter ja!! [:'(][:'(]

Kald og varm om hverandre jeg :/ Før dette gikk jeg jo på pergotime(hormontabl) og de fikk jeg VOLDSOMME hetetokter av[:'(][:'(]

ORIGINAL: kajlida

Jepp...
føles ut som overgangsalderen,
å svettetoktene e ledsaga av en nydelig kvalme,
so tru ej det e en fare for at puppane eksplodera snart....

Back
Topp