Herregud!

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Snør jo inne her jo! Og hvor i all verden er måkebilene?

Sikkert vært flere tråder om dette tidligere i dag.. men jeg blir helt oppgitt jeg.. kan ikke noen be til værgudene om at det nå må stoppe å snø[:D]?

Snøen her dekker snart over gjerde på verandaen våres...

Snør det like mye over hele landet??

Jeg bor i Ski

ORIGINAL: Habib Galbi

Det har snoedd mye idag tidlig[:-]. Er i Paris

I Paris faktisk[;)]

Snør der og?

Ja, her kommer vi faktisk ikke ut engang.. ikke kan vi bruke vogn heller.. er jo 30 - 40 cm snø i veien her.. Håper de kommer i løpet av natten

Snør masse her også, men det overrasker deg vel ikke? [8D] 

ORIGINAL: Ane81

Snør masse her også, men det overrasker deg vel ikke? [8D] 

Vært litt kaos ute hos dere i dag merket vi[;)] Vært i Vestby i dag og hentet ved.. litt kaos kan man si[:)]

[:)]Her laver det ned ,men fortauene er brøytet her.Da er det bare å måke gangveien ,og stikkveien opp til fortauet[8D].
[8|]To forskjellige brøyteselskaper som brøyter rundt her ,det ene er FANTASTISK -det andre er bare møkk[:@]. Kommer meg ikke til matbutikken med vogna ,for det andre selskapet har halvparten av brøytingen på strekningen - og de brøyter veien ,men driter i fortau!!! (Ja ,har sendt klage til kommunen!! )

[:D]På hytta vår er det nå 1,38 meter snø! - Og dit skal jeg neste uke...[8|]

Vi har ikke sne.. [8|]

Her har vi nesten ikkje sny... klart vær, så tipper sola titter opp i dag... men skulle gjerne vært mer sny da, så send litt nordover :)

Her kom det litt snø i forigårsnatt, men ikke nok [:'(] Håpet det skulle snø litt mere i natt, men det gjorde det ikke.
Vil ha masse snø!

Her også bare laaaaver der ned... men er ikke lei av å måke snø enda[:D] Blir så koselig etter å ha måkt synes jeg[:D] Litt snål kanskje[8D]

Her er det masse snø. Tenker måkebilene har jobbet på i natt, for her er det flotte veier. Nå er det knallblå himmel og nærmere 10 kalde grader

Heldigvis ikke noe stort snøfall her nå! Har meeer enn nok snø her i Trøndelag synes jeg. Hadde jo noe alla østlandets snøvær i første uka på januar vi.
Snør bittelitt nå, greit for å dekke over all den gul/brune gamlesnøen, bare det ikke blir så mye at det blir snøfres mengder av det så [:)]

Back
Topp