Herregud!!

Cathee

Gift med forumet
En av våre naboer gikk bare inn i bilen med ungen sin på rundt 6 mnd, satt seg i fremsetet og kjørte!! Dama satt med babyen i fanget!! [:@] Det er virkelig noe rart med de der.. Det ser ut som hun er 20 og han 50.........

[:@][:@][:@]

[&o]

ORIGINAL: ~Lucky~

[&o]

ORIGINAL: Lady m/ Baby©

Hadde selv snuppa løs her om dagen, vi kjørte fra ytterdøra og opp på fellesparkeringa (max 20 meter).

De kjørte langt avsted..

ORIGINAL: *agatblonde*

jøss. merkelig oppførsel!!

over til noe annet. er du fornøyd?? har du vondt???

Det går faktisk veldig bra! Jeg er litt stiv å støl, og arrene `strammer` litt.. Ellers er jeg fin form [;)] Du har ingenting å grue deg til visst du skal gjøre det med andre ord... Jeg trodde det var mye verre... Det som er vondt, er å komme seg opp å ned av senga...

ORIGINAL: *LiseT*

ORIGINAL: Cathee

En av våre naboer gikk bare inn i bilen med ungen sin på rundt 6 mnd, satt seg i fremsetet og kjørte!! Dama satt med babyen i fanget!! [:@] Det er virkelig noe rart med de der.. Det ser ut som hun er 20 og han 50.........

Kanskje babyen var veldi syk og av en eller annen grunn måtte sitte på fanget frem til sykehuset??

Man kan egentlig aldri vite..

Ellers er det bare sykt.

Tror ikke det.. De gikk frem og tilbake på plena utenfor, og sto å snakka med andre her ute osv.. Så travelt hadde de det ikke..

Back
Topp