Lillemirakel
Glad i forumet
Var ute å gikk meg en tur da jeg møtte noen veninner av meg, så jeg stoppa jo og tok meg en prat med dem, og det var hyggelig helt fram til de begynte å brette ut om hvor stor jeg var og at jeg sikkert hadde lagt på meg over 15 kg og hvor vanskelig det kom til å bli å trene det av seg når lillegutt kom ut og at jeg AALDRI kom til å komme meg inn i xs igjen (str. jeg brukte før jeg ble gravid).. Og ikke nok med det, selvfølgelig spurte de også om jeg hadde fått strekkmerker, og det har jeg jo, så jeg svarte naturligvis ja, og da spurte de om de kunne få SE DEM!!!!!! Jeg nekta plent (selvfølgelig) for vi sto jo midt i gata og jeg vil jo ikke vise dem til noen slik at de har noe å snakke om?! Når jeg sa dette så sa en av dem "kan du sende bilde når du kommer hjem da?" ØØØH?! dette er jo ganske personlige ting?!? Liker jo ikke akkurat å brette ut om hvor mye jeg har lagt på meg og hvor på kroppen jeg har strekkmerker?! Er det unaturlig av meg å reagere sånn på dette?
Er mildt sagt dypt sjokkert, og skjønner ikke hva folk har til filter i hue.....
Sorry rotete innlegg, men jeg er så irritert..
Er mildt sagt dypt sjokkert, og skjønner ikke hva folk har til filter i hue.....
Sorry rotete innlegg, men jeg er så irritert..