HERREGUD...

Lillemirakel

Glad i forumet
Var ute å gikk meg en tur da jeg møtte noen veninner av meg, så jeg stoppa jo og tok meg en prat med dem, og det var hyggelig helt fram til de begynte å brette ut om hvor stor jeg var og at jeg sikkert hadde lagt på meg over 15 kg og hvor vanskelig det kom til å bli å trene det av seg når lillegutt kom ut og at jeg AALDRI kom til å komme meg inn i xs igjen (str. jeg brukte før jeg ble gravid).. Og ikke nok med det, selvfølgelig spurte de også om jeg hadde fått strekkmerker, og det har jeg jo, så jeg svarte naturligvis ja, og da spurte de om de kunne få SE DEM!!!!!! Jeg nekta plent (selvfølgelig) for vi sto jo midt i gata og jeg vil jo ikke vise dem til noen slik at de har noe å snakke om?! Når jeg sa dette så sa en av dem "kan du sende bilde når du kommer hjem da?" ØØØH?! dette er jo ganske personlige ting?!? Liker jo ikke akkurat å brette ut om hvor mye jeg har lagt på meg og hvor på kroppen jeg har strekkmerker?! Er det unaturlig av meg å reagere sånn på dette?
Er mildt sagt dypt sjokkert, og skjønner ikke hva folk har til filter i hue.....

Sorry rotete innlegg, men jeg er så irritert..

Venninner....? De høres veldig unge ut i væremåten. Jeg passer meg SKIKKELIG for hva jeg sier til gravide, vet selv akkurat hvor vanskelig det er å klistre det falske smilet på noen ganger når kommentarene hagler....

At det er mulig?? Har de barn selv?

Da mamma kom hjem fra tyrkia etter 2 uker sa hun " Herrefred, så tjukk du har blitt!!"
Svarte "Jo, tusen takk" . Enkelte har rett og slett ikke filter.. :/

What?? Makan til ufinhet, og lite respekt!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hrregud! Hvor gamle er disse "venninnene" ikke noe å spare på.

Det der hørtes ikke mye ut som venninner.. Korte antenner ihvertfall!
Sende bilder av strekkmerkene??? Må være det dummeste jeg har hørt.. :-P

Er disse jentene veldig misunnelige på deg på mange vis kanskje? ;-)

Dette er et utrolig godt eksempel på frekke mennesker!
Sånne som alltid må vise at de er "bedre" enn deg :S Kvalmt!
Vekt og hvordan kroppen din forandrer seg under en graviditet er personlig! Selv har jeg fått strekkmerker og de å vise det til venninner er utenkelig !
Personlig personlig er så vidt kjæresten min får vite om strekkmerker ><

Bare vent til kroppen demmes forandrer seg fordi de har blitt gravide >< Da blir det sikkert krise ><

Herregud, høres jo helt sykt ut!! Hvem er det som spør om slikt da??!!? søsteren min har spurt meg om jeg at fått strekkmerker(men hun er bare noen og 20) jeg sa nei som sant er, men hadde jeg fått hadde jeg ikke vist det fram slik. Om noen skulle spurt om å få se:O sjokkert!! Hvor gamle er disse "venninnene" dine? Og drive å snakke om hvor tjukk du er blitt osv,frekke folk!!! babymage er ikke de samme som at man er tjukk! Er så lei av at alle tror de kan si hva som helst til gravide:(

Dritt kjerringer som føler seg bedre ved å få deg i et "dårligere" lys høres det ut for meg! Joda, du kommer inn i xs igjen.:) snakk om motivasjon:) jeg har ikke vært gravid før, men har veid det jeg veier nå før, og gått ned til størrelse xs. Så det går fint ja:) har selv gått opp 17kilo og er bare 27+2. Og jeg tar det som mere motivasjon til forandring senere:) ingen stress, drit i de kjerringene der:p

Er vel ikke akkurat venninner det der. Å det er ikke noe problem å komme i xs igjen. Jeg la på meg 30kg! Forje svangerskap å 20 av dem raste av på veldig kort tid uten trening de resterende 10gikk fort av med trening å litt sundt kosthold.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hahahahahahahaha Sorry at jeg ler men er det mulig å være så blåst i huet?? Lurer også på hvilket filter de har, eller mangler rettere sakt.. Uff!
Men ser nok ikke bort ifra st de er litt misunnelige ja ;-)

Back
Topp