Herregud....

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Nå gleder jeg meg forferdelig mye til og få babyen min! Nå fikk jeg akkurat nytt bilde av vognen vi skal hente, og kjenner jo at tiden går saaaaaakte!! :p Syns tiden har rast forbi i 25uker, men nå... Nå har den stoppa.. :o

Når skal du hente vognen da?Så kan du sitte hjemme å se på den :)
Syntes tiden bare flyyyr avsted jeg,men så er jeg jo i uke 21 i dag :)Endelig fått meg noen solide spark fra innsiden også,så begynner nesten å se positivt på det :)

Gratulerer med uke 21 :) Vognen hentes neste helg! Hurraaa! :D

Jeg føler alle dagene går i det samme nå. Sjukemeldt og ikke så mye og finne på. Så lurer på og prøve meg på 20% jobbing til uka, bare for og se om det går.

ÅJ, Her går tien fooooooort syns jeg. Er 5 veninner til av meg som er gravide nå, å jeg syns jO ALLTID At andres svangerskap går så fort, men herregud, mitt flyr jo det å :/ Er 23 uker nå.

Enig med deg alvetussa...tiden går saaaaakte...har så lyst å hilse på gulljenta nå :-)
men går siste semester på høyskolen nå, og har siste eksamen 14 dager før termin, så er masse som skal gjøres før hun kommer :-)

Syntes tiden gikk fort frem til OUL, også har det stått litt "stille", men nå går tiden fortere igjen:) 25uker denne uken og jeg kjenner at den "bygge rede" følelsen begynner å melde seg veeeldig nå;)

Back
Topp