hero Venter et februarmirakel <3 Februarlykke 2015 2 Mai 2011 #1 Jeg var på Oslo City idag å vet dere hva! Jeg måtte betale for å låne stellebordet der WTF! Ble helt sjokka jeg
Jeg var på Oslo City idag å vet dere hva! Jeg måtte betale for å låne stellebordet der WTF! Ble helt sjokka jeg
Snorkmaiden Glad i forumet 2 Mai 2011 #3 Det er faktisk slik på et kjøpesenter i byen ved oss og. (skulle til og skrive "her i byen", men bor jo skikkelig på bygda, så det hadde blitt feil )
Det er faktisk slik på et kjøpesenter i byen ved oss og. (skulle til og skrive "her i byen", men bor jo skikkelig på bygda, så det hadde blitt feil )
P Påatt Elsker forumet 2 Mai 2011 #4 Helt seriøst, da hadde jeg stella i vogna. Lagt på et engangsunderlag i tilfelle "ulykke" og tatt et kjapt skifte. Betaler jemmen meg ikke fem flate ører for å få låne et stellebord. hehe
Helt seriøst, da hadde jeg stella i vogna. Lagt på et engangsunderlag i tilfelle "ulykke" og tatt et kjapt skifte. Betaler jemmen meg ikke fem flate ører for å få låne et stellebord. hehe
hero Venter et februarmirakel <3 Februarlykke 2015 2 Mai 2011 #5 skrev kanskje litt feil. Men det var det jeg gjorde...foran hun som skulle ha penger for å skifte en bleie. Ble litt forbanna faktisk
skrev kanskje litt feil. Men det var det jeg gjorde...foran hun som skulle ha penger for å skifte en bleie. Ble litt forbanna faktisk
Snorkmaiden Glad i forumet 2 Mai 2011 #6 Jeg stelte i vogna jeg og, ser ikkenoe problem med det, om man ikke gjør det ved ferskvaredisken i matbutikken så
Jeg stelte i vogna jeg og, ser ikkenoe problem med det, om man ikke gjør det ved ferskvaredisken i matbutikken så
førstegang25 Glad i forumet 3 Mai 2011 #7 Det hadde jeg også gjort. Håper ikke de begynner med det her også, men det er jo Bærum vi snakker om så kommer vel;)
Det hadde jeg også gjort. Håper ikke de begynner med det her også, men det er jo Bærum vi snakker om så kommer vel;)