herregud

x1xTwGirly88

Gift med forumet
eg har besøk av lilesøsteren min(hun er snart to år, blir to år samme dag som Mathias blir ett år) men i dag når eg våknet.. så fikk eg rett og slett SJOKK!!!![&:] hun hadde klort av KJEMPE masse av tapeten inn på soverommet vårt[&:][:(] herregud, hvordan kan hun ha gjort det uten at jeg har våknet då? jeg våkner VELDIG lett, så det kan ikkje ha bråkt noe serlig!! samboeren er steik forbanna, å faren hannes kommer til å bli enda mer FORBANNA[&:] hjelp hjelp hjelp...

oi.. ikke bra... ville bare gi deg en trøsteklem[:)]

ORIGINAL: lmm22

oi.. ikke bra... ville bare gi deg en trøsteklem[:)]

tusen takk!![:)]

ubs...

ORIGINAL: fairy

Uff da! [&:]
Kan jo ikke bli sint heller da, unger skjønner jo ikke at det er galt å gjøre sånt..

nei eg vet det.. for vel ta det opp med mamma eller noe..[:o]

ORIGINAL: nemi.marselia

ups då. men sjønne ikkje vitsen m å bi førbanna, sånt skjer m små unga

er jo ingen som har blitt forbanna på henne... men sikkert eg som kommer til å få høre det..[&:]

man kan jo nesten ikke bli forbannet på en toåring av det da!

Håper de klarer å holde seg i skinnet da[;)]

Uff da..Men faren hans blir vel ikke sint..Hun er jo bare et barn og de er jo ment for og gjøre slike rampeting[:D] hehe.

ORIGINAL: *TwGirly88*

er jo ingen som har blitt forbanna på henne... men sikkert eg som kommer til å få høre det..[&:]

sjønne fortsatt ikkje vitsen m å bi førbanna. sånt skjer

nei han blir sikkert ikkje sur på henne, men på meg eller samboeren(som om det er våres feil) men det kommer no til å bli det!!![&:]

det er jo ikkje noe gøy då, tapet som koster mye liksom.. nå må jo hele rommet pusses opp, for hun har jo klort vekk deeeen store flekken midt i rommet.. jeg er ikkje sinna på henne. men sur for at det har skjedd liksom...

det er jo ikkje noe gøy då, tapet som koster mye liksom.. nå må jo hele rommet pusses opp, for hun har jo klort vekk deeeen store flekken midt i rommet.. jeg er ikkje sinna på henne. men sur for at det har skjedd liksom...

Trist å måtte pusse opp et helt rom ja, men det er da vitteligen ingens feil at det skjedde egentlig...

æsj så kjipt da.[&:] men typisk at slikt skjer med unger. Når maren var mindre så har hun både tegnet på bord, vegger og gulv, ikke så mye å gjøre med det, men sinnsykt irriterende er det.

ORIGINAL: Schmoopy

man kan jo nesten ikke bli forbannet på en toåring av det da!

Håper de klarer å holde seg i skinnet da[;)]

Sign!

åi sann...ikke bra[&:]
stakkars, vet jo ikke at det er galt heller da....

Uff så kjipt..
Det går ikke an å henge noe over/foran flekken da?

ja sånt skjer. men kjipt e det..[&:]

for vel ta det opp med mamma eller noe..[:o]

Gjør d du så går d nok bra skal du se

Back
Topp