Herregud!!

Pivi

Elsker forumet
   JEG SKAL BLI TANTE!!!!! 

Og det er egentlig helt utrolig, et mirakel! Min bror hadde testikkelkreft for noen år siden, og fjernet en testikkel og 10 lymfer... Det var mikroskopiske sjanser for at han kunne bli far uten kunstig befruktning! Han og kjæresten hadde til og med bestilt time hos fertilitetsklinikken, men de kunne bare avlyse den timen! Håper så inderlig at alt går bra nå!! O lykke!!!

så koselig! gratulerer[:D]

Åhhhhhhhhhh, så koselig[;)] Jeg xxxxxxxxxxxxx fingre og tær for at det lykkes med dem som med oss alle her!!! Det går nok bra

kor langt er dama kommen forresten?
har de klart det ein gong så kan de klare det fleire gonger skulle eg tru, viss det skulle gå galt. MEN må ikkje tenke på det[:D]

Å så flott å høre !!!! Det var da virkelig gledelige og overraskende nyheter for dere !
Ja,miraklenes tid er heldigvis ikke over ![:D]
Håper at alt går bra med den blivende familien fremover !
Og ikke minst gratulerer til den vordende tante !

ORIGINAL: frøken my

kor langt er dama kommen forresten?
har de klart det ein gong så kan de klare det fleire gonger skulle eg tru, viss det skulle gå galt. MEN må ikkje tenke på det[:D]

Hun er bare 9 uker på vei... Men de får ekstra oppfølging nå i begynnelsen... Hvis alt er bra ved neste UL om tre uker, så blir det behandlet som et normalt svangerskap[:)]

ORIGINAL: Pivi

Hun er bare 9 uker på vei... Men de får ekstra oppfølging nå i begynnelsen... Hvis alt er bra ved neste UL om tre uker, så blir det behandlet som et normalt svangerskap[:)]

ok. men skulle det ikkje vere et normalt svangerskap frå før,eller var det problem hos begge? sjøl om han hadde hatt kreft? 9 veker er jo ganske bra det. ikkje lenge igjen til den sikkrare sona er nådd! hm håpe du ikkje synest eg spør for personlig no[&:]

Sååå koselig Pivi [:D] Blir vel veldig så gøy å bli tante...når bebisen din er noen mnd, så kommer det en ny du kan dulle med i tillegg...utrolig gøy [:)] Høres da ut som at det går bra så langt, så da krysser vi fingrene for at det gjør det hele veien [:)]jiipi..

Gratulerer som vordende tante, pivi[;)] Flott å høre at gode ting fremdeles skjer selv om oddsene er dårlige..[:)]

ok. men skulle det ikkje vere et normalt svangerskap frå før,eller var det problem hos begge? sjøl om han hadde hatt kreft? 9 veker er jo ganske bra det. ikkje lenge igjen til den sikkrare sona er nådd! hm håpe du ikkje synest eg spør for personlig no[&:]

Jeg ordla meg kanskje feil her... Blir jo behandlet som et normalt svangerskap, men om alt ser heeeeelt ok ut på UL, så vil de ikke få noen ekstraordinær oppfølging[;)]

ORIGINAL: jealie24

Sååå koselig Pivi [:D] Blir vel veldig så gøy å bli tante...når bebisen din er noen mnd, så kommer det en ny du kan dulle med i tillegg...utrolig gøy [:)] Høres da ut som at det går bra så langt, så da krysser vi fingrene for at det gjør det hele veien [:)]jiipi..

Det blir et utrolig 2007!! Mamma måtte ta seg en cognac da hun fikk vite det, hehehe[:D]

Gratulerer!!![:)] Så kjekt å høre!! Håper virkelig at alt går som det skal, og at det kommer en liten krabat ut om åtte mnds tid!![:)][:)]

ORIGINAL: Tussi75

Å så flott å høre !!!! Det var da virkelig gledelige og overraskende nyheter for dere !
Ja,miraklenes tid er heldigvis ikke over ![:D]
Håper at alt går bra med den blivende familien fremover !
Og ikke minst gratulerer til den vordende tante !

Blir visst både tante og mamma i år du da..[:D][:D][:D]

ååå så koselig[:D]
gratulerer så masse!!
jeg krysser fingrene for at alt skal gå bra for di[:)]

Så flott da! Gratulerer til tante![;)]

ORIGINAL: jealie24

Det blir et utrolig 2007!! Mamma måtte ta seg en cognac da hun fikk vite det, hehehe[:D]

Hehe...tviler jeg ikke på....må jo være ekstra spesielt for hun å bli dobbelt bestemor på nesten samme tid [;)] Var vel ikke direkte ventet av noen vil jeg tro....
Hold oss oppdatert på hvordan det går med de da....

Jeg ordla meg kanskje feil her... Blir jo behandlet som et normalt svangerskap, men om alt ser heeeeelt ok ut på UL, så vil de ikke få noen ekstraordinær oppfølging[;)]

jaja sikkert eg som rota i hodet mitt[:D][:D] du får holde oss oppdatert,må jo vere knall dette for de!!!!

Gratulerer! Så utrolig moro for dem, da!!![:)]

Back
Topp