herregud!

Søtnos*

Glad i forumet
Blir helt kvalm av den serien på TV Norge, jente for en hver pris. Er lissom ikke fornøyde med at de kan få barn eller at barna er velskapte[:'(][:'(][:'(]

skjønner de litt eg..eg håper veldig på en jente neste gang..og har bare et forsøk igjen..men kunne aldri tenkt meg å lagd jente med vilje av den grunn..
men eg kjenner på ønsket om en jente å dulle med neste gang..

ORIGINAL: Søtnos*

Blir helt kvalm av den serien på TV Norge, jente for en hver pris. Er lissom ikke fornøyde med at de kan få barn eller at barna er velskapte[:'(][:'(][:'(]

Dette har jeg ikke fått med meg - hva er det for et program?

de ønsker seg jenter..noen hadde 4-5 gutter og ble gravid igjen i håp om å få jente, noen valgte kunstig befruktning der embroyene e testet for kjønn før de blir satt inn..De valgte vekk gutter og satt bare inn jenter..

Greit nok at man ønsker seg jente. Men å være skuffa over gutten som bor i magen syns jeg er forkastelig[:'(] Jeg mener man bør være fornøyd med det man får. Ikke sitte å grine og suttre som en unge[:-]

mange hormoner ute å gå når en e gravid då[;)]

grein for mye rart eg..

Jeg så ikke programmet, men skjønner godt at man ønsker seg et spesielt kjønn av personlige grunner, men håper de blir glade for å få det de får (til syvende og sist).

Jeg håper veldig på jente neste gang, men jeg vil ikke tro at jeg setter meg ned å griner om jeg hadde fått en gutt til, veldig økonomisk da[8D][:D]

ORIGINAL: vidunderet

skjønner de litt eg..eg håper veldig på en jente neste gang..og har bare et forsøk igjen..men kunne aldri tenkt meg å lagd jente med vilje av den grunn..
men eg kjenner på ønsket om en jente å dulle med neste gang..

Nå ble jeg nysgjerrig. Ble du gravid med ass. befruktning sist?(i så fall har du krav på 3 nye forsøk til søsken [:D])

Kan på en måte forstå det også - er det galt å ønske seg et bestemt kjønn da?

Må ærlig inrømme at det hadde vært veeeeldig stas med en gutt neste gang - men hjertelig velkommen til eventuell jente også altså! [:)]

Man kan ha et ønske! Men ikke sitte og si at det er en stor skuffelse med gutten som bor i magen[8|] Det syns jeg ikke er greit

Venninna mi har ei venninne som er sånn.

Hun ble gravid med nr 3, og skulle på ultralyd. ( hadde 2 gutter fra før, og ønsket ei jente)
Venninna mi sendte en melding for og høre hvordan ultralyden gikk, men hørte ingenting tilbake. Hun ble bekymra og ringte tilslutt samboeren til venninna si for og høre om alt var bra. Han forklarte henne at hun var dritsur fordi det viste seg og være enda en gutt i magen.

Tenk det da [:-][:@]
At det går ann!!!!!!!!!!! Blir dritsur når jeg hører om sånt jeg.
Et ønske er greit assa, men vær nå endelig fornøyd med at det barnet du har i magen er friskt og velskapt!

ORIGINAL: Søtnos*

Man kan ha et ønske! Men ikke sitte og si at det er en stor skuffelse med gutten som bor i magen[8|] Det syns jeg ikke er greit

Nei, det er for drøyt.. [&:]

Back
Topp