herregud tok en test.....oppdatert.

t.t.h.

Elsker forumet
og den var svak svak positiv.tør ikke slippe jubelen løs. Hadde virkelig gitt opp men nå er det forsatt håp[:)] de 2 siste dagene har det nesten ikke vært noe tegn på blødning, bare litt brunlig som kommer ut sammen med progestan kapslene. Hva tror dere jenter?

Tok en ny test i dag, ingen tvil den er positiv[:)][:)][:)]skal ringe hausken i dag.[;)][;)]

Åååååh, dette er spennende! Hvilken dag er du på i dag? Håper virkelig det er en liten spire inni der, men om du tester positiv, så er den jo det - positiv[:D] Hvisker ett lite gratulerer jeg[;)]

Oioioi!!! Så spennande[:D] Svakt positiv er jo positiv[:)] Håpa testen er kjempe sterk neste gong du testar.

kviskrar eit lite gratulera eg[;)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Oioioi!!! Så spennande[:D] Svakt positiv er jo positiv[:)] Håpa testen er kjempe sterk neste gong du testar.

OOooohhh, så spennende!!
Hvisker ett lite gratulerer jeg også[:)]

En positiv test er en positiv test[:)]

Gratulerer så mye. Håper testen blir sterkere etterhvert som dagene går

Signere, og krysse fingrane for deg!!

ORIGINAL: Serene

oioi så spennende
krysser fingrene for deg nå [:D]

sign denne

Da er det bare å kryse fingrene for at spiren har klort seg godt fast, det er større mulighet for det enn at den ikke har det.

Dette blir noen spennendes dager fremover nå, krysser fingrene alt jeg kan for at spiren sitter der til juni, eller er det juli dere har kommet til nå forde som blir gravide i dag, litt vanskelig å følge med i svingene gett[&:][8D]

Tak takk alle sammen[:)]er på rugedag 12[:)]

twinanne: Blir juli[;)]

her og[;)]

ORIGINAL: TigerLilli

Gratulerer sååå mye!![:D]

sign 

Då juble eg

[:)][:)][:)]GRATULERA[:)][:)][:)]

Fantastisk nyhet!!

Tusen takk e bare så gla[:)][:)][:)]har prata med hausken, er 4 uker på vei[;)][;)]skal på ul om 3 uker, får da vite på om det er 2 der inne[:D][:D][:D]

ORIGINAL: TigerLilli

Gratulerer sååå mye!![:D]

GRATULERER SÅ MASSE! [:)]

Og lykke til videre!

ORIGINAL: kate

GRATULERER SÅ MASSE! [:)]

Og lykke til videre!

Back
Topp