Herregud tiden flyr!!!!

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Altså vi skal snart føde hele gjengen her.. er dere klar over det? Skjønner ikke helt hvor tiden har blitt av altså :talk017

Heier på oss alle sammen :happy: Snart er det vår tur. Det er jo allerede noen her som har fått nurkene sine :Heartblue:Heartpink
 
Ja, det er faktisk litt sykt! Syns ikke det er lenge siden vi telte ned til uke 12 liksom :hilarious:
 
Går veldig fort! Bare å glede seg, snart savner vi nok magen og det å kjenne sparkene!
Men samtidig skal det bli godt å få se den lille, og bli kjent med hun/han :)
 
Skulle ønske jeg hadde det som dere, haha! Jeg synes denne graviditeten har vart en evighet!! :dead: Var lei allerede da jeg var i midten av 2.trimester og tiden frem til uke 12 var også syyyykt lang o_O Nå er jeg klar for å komme frem til uke 37 og så kan hun bare komme synes jeg :):Heartred
 
Skulle ønske jeg hadde det som dere, haha! Jeg synes denne graviditeten har vart en evighet!! :dead: Var lei allerede da jeg var i midten av 2.trimester og tiden frem til uke 12 var også syyyykt lang o_O Nå er jeg klar for å komme frem til uke 37 og så kan hun bare komme synes jeg :):Heartred
Så enig! Går så utrolig seint synes eg :hungover:
 
Haha, jeg skjønner ikke hvor tiden har blitt av. :hilarious: Hele tiden har jeg syntes at mammaperm og fødetid har vært så langt unna, men her sitter jeg hjemme i mammaperm med pakket fødebag og bare venter på at noe skal starte. :nailbiting::hilarious:
 
Back
Topp