Herregud som jeg savner pappa :(

*BekkUlf*

Forumet er livet
Tenker på han hele tiden[:(] Er så mye jeg vil si til han,og så mye jeg vil gjøre om det gikk ann å skru tiden tilbake[:(] Eneste som holder meg oppe er Celine og Remi.

Sender deg en stooooooooor trøsteklem!

Huff,vet ikke hva jeg skal si annet enn at de må være utrolig vanskelig..men kanskje du kan snakke litt med han likvel? hvem vet, kanskje han hører på?[;)] Eller kanskje det hjelper å skrive ned noe...

ORIGINAL: PrinsesseMayahMin

Huff,vet ikke hva jeg skal si annet enn at de må være utrolig vanskelig..men kanskje du kan snakke litt med han likvel? hvem vet, kanskje han hører på?[;)] Eller kanskje det hjelper å skrive ned noe...

Har snakket til han,men er jo ingen som svarer hehe. Har skrevet masse,bare for å få ut ting[:)]

ORIGINAL: * bekkibjarnoll*

ORIGINAL: PrinsesseMayahMin

Har snakket til han,men er jo ingen som svarer hehe. Har skrevet masse,bare for å få ut ting[:)]

Skjønner at det er vanskelig. Hadde vel vært godt med noen råd og tilbakemeldinger av og til. Men du får tenke på at han får med seg det du sier, og passer på dere [;)]

uff,så trist det der er!!! [:(]

sender masse trøsteklemmer din vei [:)]

ORIGINAL: racesnuppsi

ORIGINAL: racesnuppsi

Sender deg en trøsteklem[:)]

Back
Topp