Herregud som jeg kjeder meg

*Maik1*

Forumet er livet
Er ikke vandt med å være alene om dagene. Gard er på kurs i trondheim, dro på søndag og kommer hjem i morgen, men fy fader det er kjedelig her hjemme[:(] savner mannen min[:(][:(][:(][:(][:(]

Og på søndagmårran skjedde det noe trasig her hjemme. gard var alene hjemme, emma hoppa i sofaen og rammla ned på stuebordet.....kort fortalt tre sting i panna si[:(][:(][:(]

Jeg var da hos ei på jobben. Lå der over etter festen på lørdagen. Fikk panikk da jeg så det var 18 ubesvarte på mob min. Huff stakkars Gard og Emma.

Neste gang jeg er på fest skal jeg ikke ligge over pluss at mob min skal ikke være på lydløs[:'(]

Nå har jeg ringt etter svigerinna mi, hun kommer snart for å holde meg med selskap[:D]

kjipt når de må sy.....[8|] du får prøve å kose deg.... [:)][:)]

Nei å nei, stakkars Emma! [&:] Håper hun har lært at det ikke er lov å hoppe i sofaen [>:][;)]

Bra du har oss når du kjeder deg!!!! [8D]

Huff huff. Godt pappaen ordna opp da. [:)]

Skal vi se.. Halv 9. Charterferber. Så ti over halv 10 Greys. Sånn.. Nå trenger du ikke kjede deg mer[:D]

Signerer Christine!! Greys i dag!!![:D][:D]

Jeg kooooser meg når jeg er alene, men skjønner det er kjedelig i lengden! Godt noen kunne holde deg med selskap!!
Kjempesøt snuppe med plaster i panna!! Hun hopper vel ikke så mye i sofaen nå da??[8D]

du kan få planlegge 2 timer matematikk om likvekt for meg[:-] eller bare se grays om en times tid [;)]

ellers kan du gå på nettsiden her å titte på gratis episoder av ulike serier og filmer [;)]

ble bom stopp i dette gitt, t ropte stå opp fra rommet sitt... en osm var sluten gitt (sånn går d når en nekter å spise middag)...

Å DET som har skjedd![8D] Huff da .. stakkar lille[:o]

Kos deg med besøk ikveld da[:)]

Back
Topp