herregud så tungt da....

*Chill*

Forumet er livet
Er det bare meg eller begynner det å bli tungt for dere andre januarmammaer nå? holder på å bli gaaaal, magen er så tung å bære på liksom, at det verker i hele bekkenet og nedover beina..... og oppe i ribbebena er det et konstant press! har fått vite at bebisen var ca.4kg for ei uke sia da....men dette sliter virkelig på humøret å ikke få sove orntlig engang!

Husker det ja. Magen var så strekt at det var vondt. Og så var den tung. Særlig nedover.
Klem

Skikkelig tung nå, ja... [:-] Men sliter mest med at det presser sånn nedover - synket godt ned *blæ* Får trøste seg med at det snart er over [:)]

Grusomt tungt vil æ si! Er kjempesliten nå. Nye plassa med smerta hver dag syns æ. Forhåpentligvis ikke lenge igjen....

Godt at det ikke bare er meg.....vurderer sterkt å ringe på føden og kreve at de hjelper meg litt i gang nå!!.... men syns jeg hører dem da: "er ikke lenge igjen, best å vente å se", blæ!

Jeg har det på nøyaktig samme vis. Har fryktelig vondt når jeg skal bevege meg, beinet under magen verker konstant og bekkenet er på vaklende front når jeg skal gjøre noe.
Håper likevel jeg ikke føder før jeg skal ta KS i neste uke. Hvilken dag det blir er enda ikke helt avklart, men de har antydet mandag-onsdag.

Vittig å lese hvor lei alle er. JEg også!! Virker som han skal falle ut hver gang jeg går på do. Det er ikke mange ukene siden alle var så glad for å være gravid og synes det gikk helt fint og ikke var det minste lei.
Det er nok sånn vi er laget...

Vittig å lese hvor lei alle er. JEg også!! Virker som han skal falle ut hver gang jeg går på do. Det er ikke mange ukene siden alle var så glad for å være gravid og synes det gikk helt fint og ikke var det minste lei.
Det er nok sånn vi er laget...

Ja...jeg har tenkt på det selv....tror det er dette som gjør oss tøff nok til å takle en fødsel... grudde meg for et par mnd siden, men nå kommer jeg til å juble når første ri slår til....jeheeeey, snart ferdeig liksom!!! [:D]

hehe, jeg har begynt å vagge mer og mer i det siste føler jeg. Selv om det går veldig bra enda, begynner jeg å bli lei av å KUN ligge på sida.

Back
Topp