Herregud, så tullete man blir.

Panacea

Blir kjent med forumet
Sommerfuglene <3
Nå har jeg slitt meg gjennom noen tunge uker med forferdelig kvalme og oppkast, vært utrolig sliten og lei.. Har vært så lei av kvalmen, og tenkt mange ganger at dette her er jo ikke noe gøy! "Er det sånn det er å være gravid, da tror jeg ikke at jeg orker alikevel" har jeg tenkt når jeg har hengt over doskåle! Selfølgelig mener jeg det egentlig ikke altså! ;)
Men nå i et par dager har kvalmen forsvunnet, jeg har overskudd, og føler meg i kjempe form plutselig, og hva gjør jeg da? Jo, da setter jeg meg ned å blir bekymret.. Hvorfor er jeg ikke kvalm? Hvorfor er jeg ikke trøtt? Er det noe galt? osv osv... Jeg er 10 + 3 nå, og vet at kvalmen for mange begynner å avta for mange i denne perioden, og at det er heeelt normalt! Men hjelper det meg? Neida, jeg sitter her å savner kvalmen jeg liksom!! Tullete? Ja, så absolutt!!

Hehe, har det på samme måte :) har hatt litt meir energi dei siste dagene og ikkje så kvalm lenger og får dei samme tankane som deg. Men prøver og å sei til meg sjølv at det heller e positivt at eg føler meg bedre og kan vere meir aktiv :)

Nyyyt det. Har nå i to uker vært super bekymra for jeg hadde mistet ALLE symptomer. Lå over doskåla i 2 uker før alt sa stopp. Eneste jeg kunne se var at magen vokser (andre gangs) var i dag hos legen fortalte min bekymring, nevnte også at jeg hadde hatt 2 tilfelle der jeg fant litt brunt utflod ,men aldri blod, så var redd det ikke var noe der mer men at plommesekken vokste fortsatt. Han advarte meg med en gang og sa at de hadde et veeeldig gammelt ultralydapparat å at det ikke var sikkert han kunne tyde om det var hjerteaktivitet der. Vel..... det var ingenting i veien med den lille inni der nei, hoppa opp og ned og viste tydelig at JEG ER HER JEG ER HER!!! Kjente meg suuuper lettet. Gikk ut av legekontoret 10 kg lettere en da jeg kom inn. Med første var jeg super dårlig de første 12 ukene, bekkenet startet i uke 8. Denne gangen er jeg rett og slett heldig! Nyt der så lenge det varer er 10 + 3 i dag å føler meg fantastisk :)

Var i godform i uke 10. Så i uke 11 har formen vært elendig igjen.....

Ligger her med AKKURAT samme tankene! Har hatt en god dag i dag, og føler da med en gang det er noe galt! Ikke lytter de etter hjertelyden før uke 14 ca, og ul må jeg reise et stykke for å gå på.. Så det går ikke.. Blæh! Burde jo klart å nyte det heller!

Back
Topp