herregud så trøtt!

Makko med 3 gull

Gift med forumet
I går sovnet jeg ca 21.30. hadde vekkerklokka på 6.45, men skrur den av og sover videre! Etter 10 timer søvn greier jeg å krabbe ut av senga, men sitter enda å gjesper....

Flere som sover halve døgnet?

Skulle gjerne gjort det men har ikke mulighet. Legger meg 20/21, klarer ikke sovne før midt på natta en gang, og da sover jeg superlett. Sånn at det ikke føles som at jeg sovnet i det hele tatt når klokka ringer 05:30 Så er det pendling og jobb, før hjemme 17/17:30.
Være med frøkna en time før hun spiser og legger seg, så har jeg en time eller to for meg selv før jeg legger meg igjen uten å få sove.

Jeg er på randen nå kjenner jeg. Skjønner ikke hvorfor jeg sliter sånn med søvn. Jeg vet det er fordi jeg skal opp tidlig og stresser fordi jeg MÅ sovne, for jeg sover godt i helgene, men jeg bare fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig i uka.

Er så trøtt at det gjør vondt.

Skulle ønske jeg hadde tid og mulighet til å sove så mye, er veldig trøtt. Det verste er da jeg sovner på skolen i en forelesning. :-(

Jeg er konstant trøtt men får ikke sove uansett hva jeg gjør. Sover Max 3-4 timer i døgnet,å jeg er UTSLITT! Håpe det roer seg snart :)

Jeg er konstant trøtt! Igår la jeg meg 21.30, og fikk sove til 6.45. Like trøtt når jeg våknet...

La meg med minsten og fikk sove 1,5time til. Litt bedre :)

Men husarbeid hoper seg opp, har et fjell med klær som skal brettes, hele huset må støvsuges og gulvene vaskes... Men når jeg våkner etter luren med minsten, så er det straks på tide å hente storesøster på skolen, så er det mat, lekser og lek med minsten - så middagslaging og opprydding. Når ungene legger seg, må jeg bare legge meg litt nedpå sofaen og slappe av! Og vips var den dagen omme!

Hehe, skulle ønske jeg kunne sette dagen på pause og bare sove og sove til jeg var uthvilt, så starte dagen videre ;)

Konstant trøtt, og kunne sovet hele døgnet, men våkner en million ganger hver natt og sover altfor lett :(

Forrige svangerskap presset jeg meg veldig, alt for jobb liksom, skulle ikke ha sykemelding nei. Denne gangen er jeg flinkere til å lytte til kroppen.

Men lista er senka i heimen, det får bare flyte, også gjør jeg bare det som er kritisk, og tar igjen noe mer de dagene det går litt bedre. Som regel ligger jeg hele helga på lading, mens mannen fikser og ordner :-)

Hadde jeg kunnet, tror jeg at jeg hadde sovet hele døgnet :P men det går ikke med barn og jobb, men på kvelden bruker jeg å trene, og våkner til litt etter det :)

Er kjempe kjempe trøtt for tiden, må sove og ha middagslur nesten være dag.

Er også konstant trøtt! Æsj så kjedelig. Opp 6.30 full guffe med frokost, barnehage og jobb. Forhåpentligvis klarer jeg snike meg hjem så fort det går etter 14.00 og henter mini i barnehagen. Da tar vi ofte en hvil på sofaen i disse dager, hun med ipaden og jeg strekk ut med beina høyt- ofte sovner vi begge to! Så er det middag og lek og kvelds før soving 18.30 - da sovner jeg av og til i mini sin seng (hvis hu ber meg sitte til hu sovner) og så er det litt jobbing eller husarbeid før kveld en gang rundt 22/23. Får ikke unna alt husarbeidet og henger så vidt med på jobb, men skal holde ut noen dager til og satser på at det blir bedre. Kan ikke være så trøtt i sju-åtte mnd til...!

I går shinet mannen kjøkkenet (det gjør vi hver kveld så ingen storjobb), vasket 2 maskiner med klær, ryddet i huset og stelte planter... Jeg satt bare i fosterstilling for jeg var kvalm og trøtt... bare 7mnd igjen :-/

Gleder meg til å bli litt mer opplagt. dagene består av jobb, mat og søvn. Har ikkje overskudd til å bere like sosial som jeg vanligvis er, så trøttheten går over i 2. Trimester :)

Jeg sover nok 13-15 timer i døgnet for tiden. Ekstremt mye! Er sykemeldt pga kraftig kvalme, og får hverken i meg vått eller tørt. Tror mangel på næring gjør meg ekstra trøtt, i tillegg til at jeg gjerne sover for å "rømme fra" kvalmen. Håper både kvalmen og trøttheten gir seg snart, så jeg kan få litt ut av dagene!

Jeg sover nok 13-15 timer i døgnet for tiden. Ekstremt mye! Er sykemeldt pga kraftig kvalme, og får hverken i meg vått eller tørt. Tror mangel på næring gjør meg ekstra trøtt, i tillegg til at jeg gjerne sover for å "rømme fra" kvalmen. Håper både kvalmen og trøttheten gir seg snart, så jeg kan få litt ut av dagene!
høres litt kjent ut...

Back
Topp