Herregud så stille!

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Tragisk altså...Men det værste er at jeg har liksom ingenting å lage en tråd om lenger heller som ikke involverer ukeplan, middag i dag, eller hva SKJER A????

Man merker så godt at det ikke er så mye man lurer på lenger angående de små. Det går mer på sånne trivielle småting. Neste uke tror jeg  at jeg skal ta en BV fri uke å se hvordan det går [8D]
Kanskje jeg heller kan gjøre noe fornuftig på kveldene, rydde, eller lese en bok.

Ha en fin kveld folkens! [:)] ( Eller dere 2 andre som er her)

Ja veldig stille...
Har ikke noe å skrive tråder om heller.
Vi sitter å ser på Kristin flytter inn utrolig vittig[:D][:D]

Beklager - oppslukt i brudekjole titting[:D]

Og jeg finner altfor mange fine kjoler, selv om jeg egentlig har bestemt meg - tror jeg...

Navnefest lørdag og søndag, så jeg er excused eller hvordan det skrives!
Passer så utrolig dårlig at jeg har sovet så lite den siste uken, syns lillebror kunne funnet et annet tidspunkt å bli syk på enn rett før vi skal feire han[>:]
Så jah..ikke mye selskap i meg nå gitt[8|] Men jeg kommer sterkere i tilbake[;)]

Forresten:
På fb leser jeg om noen som har bært diverse ting(ja folk skriver jo om det de driver med[8|]) og jeg har i kveld moret meg over at de driver å bærter der borte på østkanten..her på vestkanten sier jo bilene båret båret hohohoho
*Overtrøtt*

Juhu!

ORIGINAL: Bdancer

anbefaler deg lesing[:)] jeg sitter fordypet i twilight og er i "fjortisforelskelsehumør" haha[:D]

Ja jeg driver med en sånn "bag of fun" bok som jeg startet på i sommer [&:]. Så tror jeg skal fortsette med den .har enda ikke lest Panserhjerte så den står også for tur [:D]

Back
Topp