Herregud så mye ting...

Tingeling87

Forelsket i forumet
Man får av ett barn å 2 voksne. Hjelpe meg når det kommer en til he he. Har fylt 2 bosssekker med baby/barneklær nå. Har ryddet rommet til Emil og å han har såå mye leker. Bodene er full i ting å tang,sikker på st om eg åpner døren faller det ut [;)] . Nå sitter eg her på sofan å angrer litt på at eg begynte,siden eg har bekkenløsning i steerk grad. Samvo kommer med krykker nå snart. Men sta som eg e må eg bare ...

Haha...noen ganger bare må man=) Men har du fått bekkenløsning så tidlig??

Eg var plaget med det når eg gikk med Emil. Å gikk ikke til kiropraktor etterpå(dumme meg) så nå får eg igjenn,å det kraftig! Men har i utgangspunkte veldig svake bein å bekken. Har så tynne bein at det ser teit ut i forhold til resten av kroppen he he

=) Får håpe det ikke blir verre da. Man blir jo nesten helt handikapet av å ha så vondt! Hjelper det noe å gå til kiropraktor nå da, eller er det for sent??

Håper og det blir bedre,vil ikke sende gutten i bhg,enda!
De eg fikk krykker av sa at eg måtte få behndling så det ikke ble verre. Om det blir bedre vet eg ikke men får bare håpe[:)]

uff høres ikke noe særlig ut med sånne smerter..
Er helt vilt hvor mye stuff det blir av tre personer[&:] har tatt en sjau men må ta mye mye mer.. gruer meg til og begynne[:'(]

Back
Topp