Herregud, så hormonell jeg er

Rosa på ball

Glad i forumet
I går gråt jeg mine bitre tårer fordi jeg var overbevist om at det ikke klaffer denne gangen heller. I dag er jeg bare sint - jammen godt jeg er hjemme alene[:)]

gråt i går,sinne i dag, da må dagen havne på glede i morgen[:D]

Hehe - det hadde i så fall vært nydelig[:)]

Kjenner meg igjen der.. 5 dager til IKM og testing her, merker godt pergoen ja.. [8D]

Her er det hormonene som råder forstår jeg, håper helgen blir bedre for deg.
Ettersom du er negativ, så skal jeg være positiv for deg og tenke de positive tankene for deg, så krysser vi fingrene for at det blir fulltreff denne gangen[8D]

Takk twinanne[:)] Har helel tiden hatt en god følelse for dette forsøket, men nå når det nærmer seg så er jeg negativ som fy.. Hvorfor vet jeg ikke, men det var det med magefølelsen da..

Gratulerer deg her også jeg, med en nydelig gutt[:)] Håper dere har det bra alle sammen[:)]

Krysse alt for at da klaffer no

Kanskje du er ekstra hormonell av ein spesiell grunn[;)]

Nå er jeg liksom bare litt hormonell, så det gjenstår å se.. Har hatt veldig vondt i puppene, som jeg pleier å ha etter el, nå har også det gått over.. Så jeg er ikke overvettes positiv nå heller, selv om de vonde puppene jo har kommet pga forsøket... Er vel uansett alt for tidlig med symptomer på rugedag 8...

Ikke mist håpet rosa på ball, jeg også mistet de ømme brystene på slutten før testdag. FOrtsett å tro på at det skal lykkes nå[:)]

ORIGINAL: Sarah

Ikke mist håpet rosa på ball, jeg også mistet de ømme brystene på slutten før testdag. FOrtsett å tro på at det skal lykkes nå[:)]

Sign denne, dette trenger ikke bety noe. Jeg var foressten veldig hormonell sist jeg var gravid.

Takk jenter..

Nå er det 3 dager til blodprøve (onsdag), jeg sniktestet midt på dagen i dag (måtte bare få tilfredsstilt testemanien), negativt som ventet.. Men, å ikke bruke morgenurin og i tillegg teste på rugedag 9, er jo som å be om problemer..

Venter til tirsdag nå med å teste..

Kjenner fortsatt hormonene, og det har begynt å murre litt i magen og innimellom stikke litt i puppene.. Godt mulig dette er innbildning altså.. Håper så inderlig at det er vår tur nå[:)]

Jeg tok maaange tester ( når jeg var på nattevakt blandt annet, testen lå jo så fryktelig tilgjengelig [;)]) tror jeg tok første ca rugedag 6-7 jeg først svakt positive og så negativ ett par dager og så tilbake til positiv [:)]

Så de første var nok positive p.g.a el sprøyta ( er det ikke den som kan gi utslag på HCG`en?)

Lykketil på Onsdag !!!!

Takk takk Camillas - de ligger lett tilgjengelig de testene der ja[:)]

Det blir en helt absurd opplevelse hvis det viser seg å klaffe.. Den testen jeg tok på formiddagen i dag har jeg nå sett på i ettermiddag/kveld, og da kan jeg faktisk skimte et svakt svakt kryss, det har jo da gått MANGE timer siden testen ble tatt, så det er jo ikke realistisk å tenke at det kan stemme. Men, må innrømme at jeg fikk pittelitt sommerfugler i magen.. Kan jo være en skyggestrek for alt jeg vet..

Det er el-sprøyta som kan gi positiv test ja[:)]

Skamme seg rosa på ball[;)] skal ikke snik teste da vennen. HOLD UT TIL ONSDAG mener jeg, da er alt så mye sikrere[:D][:)]

Krysser fingrene for dere[:D]

Du sier noe, Sarah[:)] Men, onsdag er det jo blodprøve og da tar det jo enda 1 eller 2 dager før jeg får svar - tror ikke jeg orker å vente helt til evt fredag, selv om det jo er da det er 14 dager siden innsetting...[8D]

lykke til med testinga[:)]

ORIGINAL: t.t.h.

lykke til med testinga[:)]

sign[:D]

ORIGINAL: Rosa på ball

Du sier noe, Sarah[:)] Men, onsdag er det jo blodprøve og da tar det jo enda 1 eller 2 dager før jeg får svar - tror ikke jeg orker å vente helt til evt fredag, selv om det jo er da det er 14 dager siden innsetting...[8D]

Masse lykke til med testing vennen. [:)] Krysser alt som krysses kan.
Fikk svar på blodprøven samme dag jeg.

Ja, om jeg drar til Oslo og tar prøven får jeg svar samme dag. Og det har jeg veldig lyst til å gjøre hvis testen i morgen er positiv.. Bor i Fredrikstad, så får vurdere litt hva jeg gjør[:)]

Hvordan går det med deg ellers, Bobbo?

ORIGINAL: Rosa på ball

Ja, om jeg drar til Oslo og tar prøven får jeg svar samme dag. Og det har jeg veldig lyst til å gjøre hvis testen i morgen er positiv.. Bor i Fredrikstad, så får vurdere litt hva jeg gjør[:)]

Hvordan går det med deg ellers, Bobbo?

Fr.stad jente, så koselig. [:)] Er jo ikke langt unna.

Går veldig bra, ingen smerter og nesten ingen blødning.
Tenket å ringe klinikken imorra, bare for å høre hva de sier om evt når
vi kan starte opp igjen. [8|]

Back
Topp