Herregud så dumt....

Mammatilei

Elsker forumet
Jeg sitter her helt alene og bare gråter og gråter og gråter...
Det stopper ikke..og jeg har absolutt ingenting å gråte over!!
Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig får dette over meg!![:(]

Uff da, det var ikke noe koselig. Noen ganger er det godt å gråte litt ut og ikke tenke så mye på hvorfor. Men det kan jo være godt å ha noen hos seg. Ingen du kan ringe og hulke litt til da?

Uff ja kroppene våre er rare av og til, men det hjelper alltid å få ut følelser, selv om man ikke vet hvorfor de er der.... *kjempetrøsteklemme*

Jeg er desverre ikke av den typen som støtter meg til andre når jeg har det vondt! Så i stad gikk jeg å la meg i senga og gråt mine tårer[:(]...før jeg vasket ansiktet og dro på butikken[&:]..
Jeg vet ikke hvorfor men går rundt med en klump inni meg som ikke går bort... men håper at den blir borte i løpet av dagen!
Takk for klem Randålf[:)]

Denne klumpen du føler inni deg nå tror jeg nok tidvis vi alle føler på. Som jeg har skrevet her inne før,- så er det noe med denne prosessen som gjør at man blir så INDERLIG alene, uansett hvor mange man har rundt seg. Sorgen ved å ikke kunne få barn på naturlig måte inntar mange former og fører til like mange reaksjoner som vi er mennesker,- tror jeg. Jeg for min del har fått vite at jeg har en mild/moderat depresjon nå. Dette utgjør jo ingen forskjell i praksis,- men det at jeg vet det,. og anerkjenner det,- bidrar kanskje til at jeg slapper litt av mht følelsene. Det er ok å gråte, det er ok å le, det er ok å være lammet og apatisk også. Men aller mest: det er ok å ikke vite hva man føler. For dette er en grøt, et rot og et mas,- og selv om det ER noe positivt i andre enden (man prøver jo faktisk å få barn;) , så synes jeg det må være LOV å innrømme at dette jammen meg ikke er noe moro! Sender noen klemmer til deg, og håper du klarer å dele tankene dine med noen,- det er viktig det. XXX
'
Klem fra La petite Princesse

du er ikke alene,har noen dager slik som din. sender deg en god klem

ORIGINAL: tigergirl

du er ikke alene,har noen dager slik som din. sender deg en god klem

Signerer.

Tusen takk jenter!! Selv om jeg ikke unner noen å gå rundt med slike følelser som en egentlig ikke vet hva er, så er det "godt" å høre at det er fler.
Klumpen ble mindre etter at samboeren min kom hjem. Han vet ikke hvordan jeg har hatt det i dag, men når han kom hjem fikk jeg andre ting å tenke på! Har ferie og var alene hele dagen i dag!
I morgen skal jeg heldigvis besøke bestevenninna mi og verdens herligste fadderunger[:)].
Merker at jeg ikke har noe særlig lyst til å være alene[8D]

Dere jentene her er kjempe gode å ha!! Tenk å kunne skrive at en siitter å gråter uten å vite hvorfor en gråter og så møte så mye forståelse[:D]
TUSEN TAKK... dere er alle supre[:)]

Jeg har også gått rundt med en sånn klump i halsen i går og i dag, og hadde jeg vært alene er jeg helt sikker på at tårene hadde kommet. Lurer på om det er en reaksjon på at det har blitt så virkelig for oss at vi skal i gang med prøverør, siden vi akkurat har fått det brevet fra ullevål. Vil sende deg maaaange trøsteklemmer Og håper at du føler deg MYE bedre i morgen[:D]

ikke no gøy det der assa[:(]
har også noen sånne dager innimellom,og det er alltid litt godt å få det ut!

det må jo være helt naturlig i våres situasjon [8|][:-][:)]

godt å høre at det gikk bedre når han kom hjem og kos deg masse i morgen! [:)]

Stoooor klem!!

Jeg vet absolutt hvordan det er....Hadde det sånn selv her i forrige uke tror jeg det var....
Helt pyton, bare gråt og gråt..

Men tror det er godt å få det ut.

Sender over en varm klem!!!! [:D]

Tusen takk jenter[:)]!
*dreamer*: Ja kan være en reaksjon på at vi endelig har fått brevet vi har ventet på, har ikke vært slik før!!

Kjenner at jeg ikke har noe godt av å være alene i dag heller, så nå skal jeg spise resten av frokosten min og kose meg resten av dagen hos venninna mi og datttera hennes[:)]!

HA EN FIN DAG ALLE SAMMEN!!

Heilt normalt å ha enkelte slike dagar innimellom for oss som treng hjelp med å verta gravide. Eg har sjølv slike dagar innimellom. Veldig kloke ord frå la petite princesse og dei andre damene her inne. Håpar du har hatt ein fin dag i dag!

Takk håpomspiresnart!
Dagen i dag har vært kjempe god, snakket mye med bestevenninna mi om alt og kost og lekt masse med fadderungen min som er helt nydelig[:)]!!
Senere i kveld skal jeg også bort så i dag er det ikke tid til mye tenking[;)].
Hadde aldri trodd jeg kom til å si det men GLEDER meg til å begynne å jobbe igjen over helga, for da slipper jeg å tenke[:)]!
Er spent på hvordan dagen i morgen blir!!
Ha en fin kveld[:)]

Bra at du har hatt ein fin dag i dag! Godt å ha gode vennar å snakke med sjølv om dei kanskje ikkje forstår deg fullt ut! Og det å få kose litt med andre sine ungar kan faktsik vera til litt trøst og! Ønsker deg ei fin helg! [:)]

Back
Topp