Herregud nå murrer det....

Foxy84

Gift med forumet
Helt siden morgen har det murret i magen, har hat veldig løs mage idag også, er også små kvalm....

Skulle ønske det var tegn på fødsel, men jeg tror dette heller er omgangsyken...

værste er at jeg er sulten og har lyst på mat...men litt redd at det bare kommer opp/ut igjen....

murrer rundt hele magen.....vil ikke ha omgangsyken nå:(

kan jo tenkes at noe er på gang da!?
prøv å spis noe lett noe å se....

har spist 2 brødskiver nå...men skjokolade, og et glass cola...får vi se da...

kan jo godt være at noe er i gang! jeg er også en del kvalm og annerledes i magen så jordmor sa at det hørtes ut som modning (i tillegg til mye vondter og murringer i mage og rygg da). 

håpe håpe....hadde passet veldig bra om prinsen bestemte seg for å komme ut nå...helst denne uka...hehe

Spennende! Krysser fingrene for modning og ikke omgangsyken!!

Anitata skrev:
Spennende! Krysser fingrene for modning og ikke omgangsyken!!

Signerer! :-)

vel dumt å si det for tidelig, men 2 brødskiver med skjokolade har holde seg nede...begge veier....håper de holder seg der...

murrer forsatt litt....

Foxy84 skrev:
vel dumt å si det for tidelig, men 2 brødskiver med skjokolade har holde seg nede...begge veier....håper de holder seg der...

murrer forsatt litt....

hadde det vært omgangspsyken så hadde du nok vært tom i magen nå så da er det nok modning :) 

håper det....vi er nok mange her inne som håper på modning og fødsel nå(ikke på meg meg alle som snart har termin)plutselig føder alle her inne hehe

Foxy84 skrev:
har spist 2 brødskiver nå...men skjokolade, og et glass cola...får vi se da...

nam!!!

og vips så er mai over og vi alle sitter en med en liten en :)

Her har jeg vært kvalm, hatt veldig skiftende mage og hatt murringer om hverandre i 2-3 uker. Det ser ikke ut til å bli fødsel riktig enda. Krysser fingrene for at det blir fødsel for din del snart nå likevel

Hvordan går det med deg idag?!? Skjer det noe??? SPENT!!! ;)

hode er iallefall festet...forsatt litt murringer og kvalm på morgen...holder seg heldigvis nede

Krysser fingrene for at det skjer noe snart da! Godt å vite at hodet er festet ihvertfall! Jeg kjenner at jeg er veldig usikker på hvordan mitt lille troll ligger nå...syns jeg har veldig mange sprelske spark laaaangt nede ved skambeinet og tenker at han kan da umulig lage slike bevegelser med hodet sitt....sååååeeehh....spent hva jm sier på kontroll på mandag!

Back
Topp