Herregud!!! *lagt til link*

Christine88

Elsker forumet
VI FIKK DET!!!
VI HAR KJØPT REKKEHUS
Etter budrunde i dag, som vi VANT, er vi nå stolte eiere av ett rekkehus som er 106km2 stort, stor hage og STOOORT vaskerom!! Heeerlig!

Er så utrolig glad nå, det finnes ikke ord! Har hatt tidenes største klump i magen hele dagen, og 11.57 ringte megleren å sa at vi hadde det høyeste budet, 1,9millioner! 250tusen over prisantydning! Jeg kjente den store klumpen forsvinne som dugg for solen, og tårene trillet!

Det er myyye som må gjøres, men det var det vi ville ha! Herregud, dette er helt utrolig! Endelig skal vi få litt mer plass, og Jacob skal få sitt eget rom! Jeg får vaskerommet mitt, og vi får gjesterom/ekstra barnerom!

Solgte jo leiligheten vår for halvannen uke siden, og siden da har vi vært på 2 visninger og tapt begge de 2 budrundene. Når vi så dette rekkehuset var vi solgt, og når vi var på visning i går var det sykt mye folk der! 17 stykker på interesselisten. Vi var så sikre på at vi ikke skulle få det, men vi hadde hellet med oss!!!! ÅÅÅ er så glad Kommer til å juuuuble i hele dag!!

Edit: (har skrevet ett innlegg nedi tråden, men legger linken her også)
Tusen takk alle sammen[:D]
Flotte og flotte[8D] Det er MYYYYE som må gjøres, så dere må se mulighetene da[;)]  For for øyeblikket ser det grusomt ut.
Det kommer i allefall til å bli vårt drømmehjem<3

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=24009807&sid=xz0231283264935746y

ORIGINAL: Amy09

Gratulerer så mye med ny bolig[:)]

Såååå braaaa! Glad på dine vegne.,..og misunnerlig på mine egne..hehe!
Morro...Kommer til å få det knall der[:)]

Gratulerer sååå mye!!! [:D][:D]

Link? Vil jo se dette flotte nye hjemme deres[;)]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

ORIGINAL: Kraaka

Såååå braaaa! Glad på dine vegne.,..og misunnerlig på mine egne..hehe!
Morro...Kommer til å få det knall der[:)]

Så gøy[:D][:D] Gratulerer så masse[:D]

ORIGINAL: lissik

Så gøy[:D][:D] Gratulerer så masse[:D]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

ÅÅÅÅ! så utrolig bra at dere fikk det [:D][:D][:D][:D] Gratulerer!!!

Back
Topp