Herregud jenter!

Mrs. Potato Head

Flørter med forumet
Neste måned blir vi nok mammaer!! 
Vi får endelig møte huleborene våre!

Dette satt jeg å tenkte på i stad også. Nå er det liksom neste mnd vi skal få møte babyene våre

Ja tenk neste måned e den måneden vi alle har ventet på skal komme og plutselig va den like om hjørnet!:D

DEILIG!!! :D Å ufattelig skummelt/spennende :) 

WÆÆ, kjenner jeg begynner og bli litt stresset! Har ikke begynt enda, har riktignok en fra før, men er en del jeg trenger nytt

Jippi! Jeg har termin 1 februar :D jeg har ingenting i mot å vente til nermere termin, men håper ikke jeg må gå over termin!

Helt sykt spør du meg:O :D Føler at jeg nettopp fant ut at jeg var gravid liksom. Det har gått så utrolig fort, og det er jeg jammen meg glad for og. Får nå har jeg jammen lyst å hilse på lillegutt, og det vil pappaen og :P

Det er helt syyykt!! Men gud så koslig det skal bli

Ingen tvil om at det gikk mye senere første gang jeg var gravid! Denne gang har jeg ikke telt alle dagene og vert så opptatt av det. Tida går fort når storesøster styrer på :D Håper de får et godt søsken forhold :)

Ja, det er utrolig hvor fort tida går :)

Fikk tre uker før sist og har termin 4 februar denne gangen, så kan jo likegodt bli denne måneden :)

Håper jeg går frem da, siden jeg vil ha de avslappende permisjonsukene hjemme for meg selv denne gangen :)

Er ikkje lenge att i det heile! Gler meg masse!

Ja, nå er det ikke lenge til i det hele tatt! Har termin 6 feb! Var å kjøpte ting til fødebaggen i dag.. Det var STAS! hehe =D

Der hele tida vært så lenge til! Men nå er det jo snart! Gleder meg mest og bittelitt stressa innimellom...

Back
Topp