Herregud, jeg tror jeg spyr snart

Angelicka

Forumet er livet
Mannen min ligger i dette øyeblikk og blir operert i ryggen pga prolapsen han har gått med i over to og ett halvt år nå. Prøvde å ringe å høre hvordan det gikk, men han var visst fortsatt på operasjonstua... Ååååh.. Er rimelig glad for at Leon er i barnehagen i dag for jeg føler meg helt lost her jeg sitter og venter! Skulle nesten bare gått på jobb i dag og sluppet å tenke SÅ mye på hvordan det går[&:]

Uff. Håper det går fint snuppa! Tenker det gjer det også[:)] Men skjønner at du føler deg litt lost!
Har de gitt deg noko tidsperspektiv eller? At du vet ca når de er ferdig og du kan ringe å høyre korleis det gjekk?

*klemmepå*

Mannen min ble prolaps-operert i fjor høst og det tok lang tid før jeg fikk snakket med sykepleier. Mener å huske det ikke var før utpå ettermiddagen en gang.. Var rimelig shaky den dagen jeg også, men alt hadde gått fint heldigvis!
Håper alt går bra med mannen din[:)]

Nei, jeg fikk bare beskjed om å ringe senere[&:] Men da har jeg en lang dag foran meg med andre ord! Får vel legge meg foran tven å drømme meg bort litt!

huff og huff[&o] Sambo sliter også med prolaps og det var snakk om operasjon for noen år siden men han turte ikke ta den da..
Skjønner du er bekymret og krysser fingrene for at alt går kjempebra og han får ryggen tilbake[:)]

*tusen trøsteklemmer sendes din vei*

*Klemmepå*
Det går nok kjempe fint[:)]

Da var han på overvåkningen, og alt hadde gått fint[:D] Han sov nå, så han skal bare få sove og slappe av, så går jeg og Leon og besøker ham utpå ettermiddagen! Ååååh, nå håper jeg bare han blir helt god i ryggen igjen - DET hadde vært fantastisk[:D][:D]

ORIGINAL: lilleprins og spire

*klemmepå* [;)] Det går nok kjempe fint skal du se [;)] Er det veldetun bhg Leon går i ? [;)]

Ja, han går på samme avdelingen som Lucas, så Lucas satt og lekte så fint der når vi var på tilvenning med Leon[:D] Jeg ser deg nok i barnehagen en av dagene tenker jeg[8D] Gratulerer så mye forresten!!!

Så bra alt har gått fint :D

ORIGINAL: Angelicka

ORIGINAL: lilleprins og spire

*klemmepå* [;)] Det går nok kjempe fint skal du se [;)] Er det veldetun bhg Leon går i ? [;)]

Ja, han går på samme avdelingen som Lucas, så Lucas satt og lekte så fint der når vi var på tilvenning med Leon[:D] Jeg ser deg nok i barnehagen en av dagene tenker jeg[8D] Gratulerer så mye forresten!!!

Ja det var det jeg trodde [;)] For jeg har sett en krok med navnet hans på, men har ikke sett han eller dere ennå [;)] ja du ser meg nok en dag [;)] Tusen takk for det [:D] Og så bra at alt gikk bra med operasjonen da [:D]

Back
Topp