Herregud jeg spiser som en HEST!!!!!!!!

Mammaen til Helen

Glad i forumet
Spiste taco for ca 40 min siden, jeg åt  7!!!!!!! tacosjell, stappfull av tilbehør, aldri spist så mange før.
Greit nok det, ble sånn passe mett, men nå bare 40!!!!!! min etter, er jeg jammen sulten IGJEN!!!!!!!!
[:D]   
Flere enn bare meg som er myye sultne eller`?????[:D]

Hehehehe velkommen etter!!!!!! Hadde det akkurat som deg! Men 7 taco'er spiste jeg ikke... Sikkert 5..... [8D]

Men det virker som om det har roet seg litt nå. Heldigvis!!! Har NOK AV KG FRA FØR om jeg ikke skal legge på meg 20 til.... [8D]

ORIGINAL: Grete71

Hehehehe velkommen etter!!!!!! Hadde det akkurat som deg! Men 7 taco'er spiste jeg ikke... Sikkert 5..... [8D]

Men det virker som om det har roet seg litt nå. Heldigvis!!! Har NOK AV KG FRA FØR om jeg ikke skal legge på meg 20 til.... [8D]

Ja, uff, samme her, jeg har nok kg, trenger absolutt ikke flere nå.............

taco.....det har jeg lyst på og!!!

ORIGINAL: *mini og reka*

Du kunne ha kommet hit å spist med meg, men jeg spiste ALT selv jeg
Og jeg kunne sikkert spist en runde til[:D] herregud, jeg ¨må bare le da,,,,...:D

Hehe da vi hadde taco sist, så gikk mannen fra bordet "fordi du blir jo aldri ferdig med å spise....."!!!!!! [8D]

ORIGINAL: Grete71

Hehe da vi hadde taco sist, så gikk mannen fra bordet "fordi du blir jo aldri ferdig med å spise....."!!!!!! [8D]

[:D][:D][:D]hehe[:D][:D]

ORIGINAL: Mammaen til Helen

Og jeg kunne sikkert spist en runde til[:D] herregud, jeg ¨må bare le da,,,,...:D

ja fader! hadde kommet glatt jeg!

er alene hjemme noen dager, så satt akkurat og fabla om å lage meg taco i kveld...kan spise ALT uten at noen vet det jo[8D]

er alene hjemme noen dager, så satt akkurat og fabla om å lage meg taco i kveld...kan spise ALT uten at noen vet det jo[8D]

Ja, du er hjertelig velkommen, men kan nok bli litt i lengste laget for deg å reise da[:D]
Siden jeg sitter i Adelaide[:D][:D][:D]

Ja, du er hjertelig velkommen, men kan nok bli litt i lengste laget for deg å reise da[:D]

ja, og siden jeg har svinesjuka, så er jeg vel ikke populær verken på fly eller hjemme hos deg[:D]
jaja, får ta det igjen![:D]

Syns dette var fryktelig dålig gjort altså[>:] lage en tråd om MAT, nå ble jeg sulten igjen og spiste for 15 min siden [8D] tihi [;)] NamNam aldri vært så glad i mat som jeg er nå om dagen [8D]

[:D]

mat mat mat mat[:D]

nyt det du[;)]

[:-] [8D] redd for å nyte det nå, har alt gått opp 2 kg [:o] men noe av det er vann som jeg har fått rundt fingrene og anklene

ja, og siden jeg har svinesjuka, så er jeg vel ikke populær verken på fly eller hjemme hos deg[:D]
jaja, får ta det igjen![:D]

Hehe, ja får gjøra det[:D]

Hahahaha, eg må bere le, for eg har da på akkurat samme måte;)[:D]
Har alltid hatt ein heilt sjuk matlyst.. e rett og slett et matvrak, men no e da heilt ekstremt! Tenkte at da ikkje kunne vera mulig å vera endo meir sulten enn eg e til vanlig og eta so mykkje..men JODA!!!!! [8D]
Samboeren min e ganske sjokka øve  kor masse og kor ofte eg ete;P
Har allerede lagt på meg 3kg,hehe!
Men e jo bra vi har matlyst då..men skulle ønska eg kunne vert litt sunnere for å sei da sonn!

Vi skulle tatt oss ein tacospisekonkuranse[:D] kunne blitt ganske morsomt trur eg!
men e bra å lesa at da ikkje bere e meg.. so no blei eg litt letta og gla[;)]

kjenner til matlysten ja hehe[:D]
men spiser som regel lite og ofte, men noen gager blir det kansje litt for mye og ofte[:D][:D]
godt vi er flere om det da[;)]

ORIGINAL: Ariel86

Hahahaha, eg må bere le, for eg har da på akkurat samme måte;)[:D]
Har alltid hatt ein heilt sjuk matlyst.. e rett og slett et matvrak, men no e da heilt ekstremt! Tenkte at da ikkje kunne vera mulig å vera endo meir sulten enn eg e til vanlig og eta so mykkje..men JODA!!!!! [8D]
Samboeren min e ganske sjokka øve  kor masse og kor ofte eg ete;P
Har allerede lagt på meg 3kg,hehe!
Men e jo bra vi har matlyst då..men skulle ønska eg kunne vert litt sunnere for å sei da sonn!

Vi skulle tatt oss ein tacospisekonkuranse[:D] kunne blitt ganske morsomt trur eg!
men e bra å lesa at da ikkje bere e meg.. so no blei eg litt letta og gla[;)]

Hehe, ja, det kunne nok blitt kjempe morsomt[:D]  Syns jeg ser oss

En gjeng med gravide sultne kvinnemennesker, eter taco til det tyter ut av øra

Back
Topp