Herregud jeg er sint...

tigergirl

Forumet er livet
kan dessverre ikke forklare alt grunnet taushetsplikt, men på min jobb er det stadig endringer på vaktlister, men nå på møte i dag.hadde vi fått en vaktliste som funket kjempe bra, men så ble den endrer igjen fordi de andre på jobb ikke ville ta eller kunne ha 17-00 vakten lengre, og dermed måtte meg og en annen dele på 5 ,17-00 vakter i uken, og jeg ble skikkelig sint. Har nettopp sendt mail til arbeidsgiver der jeg forklarer hvorfor jeg ble så sint og hva jeg føler....

kanskje jeg står uten jobb på mandag?? måtte bare få det ut, blir spennende å se hva de sier, kanskje de ringer.

Jeg skrev at det som jeg vill med denn mailen er at man kan snakke litt sammen , finne ut hva som funger og ikke fungere før en gjør endringer og at ansatte som ikke kan eller vil ta 17-00 det tar kaka.....da fikk man heller finne seg en annen jobb, alle som er ansatt hos oss er kjent med vår arbeidstid.

Men nå skal jeg ikke tenke mer på det, nå skal huset snart vaskes og i morgen skal jeg bort til en vennine som har en 2 mnd gammel baby, så det blir en fin fin helg:)

klemmer fra veldig pemenstruelle meg ( venter tante rød på onsdag)

Helt enig!!
De kjenner arb tidene i jobben, og vil man ikke jobbe alle skiftene må man finne en annen jobb. Støtter der fult og helt.
God helg! Kos deg [;)]

Uff..
Er ikke bare bare med disse jobbene..
Kos deg masse i helga du[;)]
Klemme

Uff så kipt når noen skal bare bestemme slik. Håper det blir bedring og at alle kan få snakket sammen[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Uff så kipt når noen skal bare bestemme slik. Håper det blir bedring og at alle kan få snakket sammen[:)]

sign. Veit akkurat korleis det der er. Frustrerendes! Har opplevd akkurat det samme på min jobb tidligare! Håpar det ordnar seg til det beste!

[:)] sign

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: fruit

Helt enig!!
De kjenner arb tidene i jobben, og vil man ikke jobbe alle skiftene må man finne en annen jobb. Støtter der fult og helt.
God helg! Kos deg [;)]

Enig! Jobber man skift, så jobber man skift.

signerer også denne

sign denne...

og som arbeidsgiver selv så kan jeg love deg at du fortsatt har jobb på mandag [;)][;)][;)][;)]
Det er lov å si meningen sin....

ORIGINAL: tullemor79

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: fruit

Helt enig!!
God helg! Kos deg [;)]

Enig! Jobber man skift, så jobber man skift.

signerer også denne

Back
Topp