herregud! jeg er saa sulten!

LittleMissMusic

Blir kjent med forumet
Sist gang jeg var gravid spiste jeg ikke noe saerlig mye i begynnelsen men naa, i helga, har jeg vaert rett og slett daarlig. Det var ikke for sondag at jeg forsto at dette var fordi jeg var sulten, og etter det folte jeg meg mye bedre (naturligvis) men jeg klarer ikke slutte aa spise! og det jeg mest vil ha er frysepizza - og DET er jo ikke bra! Er det noen andre som foler de maa spise hele tiden?

Går veldig opp og ned med meg, kommer an på om jeg har vært kvalm i løpet av dagen eller ikke. men synes jeg små spiser hele tiden.

spiser heile tida her og. sliter med kvalme men å småspise hjelper. kordan skal dette gå....

Spiser hele tiden, og har lyst på så mangt!! Så lang har ikke kvalmen dukket opp, så tenker at jeg må spise mens jeg kan ;)

åå, skulle ønske det var meg.... spiser nesten ikke, og på trening idag holdt jeg på å besvime... PT ble mindre imponert over matinntaket når det kom frem...

det er bra det ikke bare er meg! det er vel ganske individuelt med alle... heldigvis har det roet seg naa, og ikke gikk jeg opp i vekt heller da det var som verst, men:)

Spiser hele tiden, ellers blir jeg skrubbsulten og da blir jeg kvalm. Har egentlig ikke lyst på noe, men må ha noe å spise hele tiden. Alt som var godt er ikke godt nå he he...

Hehe, ser du er ca 7 uker på vei. Akurat da hadde jeg den enorme kvalmen og sultfølelsen også! Helt forferdelig, men det er over for min del! :)

Jeg må spise ofte men lite, vist ikke kaster jeg opp...

Begynner å roe seg litt her for meg, men jeg er (og har vært) masse mer sulten enn hva som er normalt. Hadde det ikke slik i det hele tatt i forrige svangerskap.

Konstant sulten, helt motsatt av sist...

Sulten hele tiden her også, spiser større porsjon med mat enn sambo nå, hehehe... Han ler hver gang ;) Er ganske slank fra før av da heldighvis, ikke redd for å legge på meg... Klarer ikke å la vær å spise i allefall, så da må man heller passe på at det ikke blir BARE usunn mat :S :P :)

Her var det elendig matlyst frem til uke 8 og så snudde det brått. Veldig sulten om dagen! Egentlig litt glad for det. For jammen var det vanskelig å få i seg noe sunn mat når matlysten var fraværende.

Her va d ekstrem matlyst, men mista den idag etter JM timen æ hadde kl 13.00... Sia da har æ ikke orka tanken på mat engang..

Back
Topp