Herregud, jeg er gravid!! :O

Tripptrapptresko

April 2011 August 2012 Desember 2013
Hei damer :)

Fikk bekreftet mistankene mine i dag etter flere dager med stikninger og generelt en rar følelse i kroppen den siste halvannen uka. Jeg er gravid med prevensjon og det er per nå helt krise!! :nailbiting: Det er ikke aktuelt med abort for vår del så barn nr. 4 blir det om ikke noe skulle gå galt. Jeg er helt i sjokk! :eek: Foreløpig termin er 3. oktober.

Har 3 tette, små barn fra før som er født i 2011, 2012 og 2013 og vi har absolutt ikke planer om en til!! :p

I tillegg til det har jeg noen tøffe svangerskap bak meg hvor jeg har svak livmorhals og føder for tidlig, så 2 av dem er premature. Med mellomste startet fødselen i uke 24 og det er ikke noe jeg ønsker skal skje igjen.

Og hvordan skal vi få plass til 4 unger?! :wideyed: HAHA!

Men men, gi meg noen uker så er jeg sikkert kjempeglad! :D

Noen andre her som er uplanlagt gravid? ;)
 
Gratulerer! :)Og lykke til! Håper du får et fint svangerskap helt til termin! Vi får prøve å ta godt vare på deg her om ikke annet!

4 tette er utrolig! :D
 
Wohoooo :) gratulerer så masse med enda en liten spire :) TENK så kjekt dine små kommer til og ha det sammen når de vokser til da:-D de kommer til og ha sånn glede av hverandre :) håper du får et fint svangerskap, og så er det jo bare og dele gleder og frustrasjoner med oss underveis :) vi er flere med termin 3 okt foreløpig :) med også deriblant :-D
 
Back
Topp