herregud, hva sjer ? ekle detaljer

Prøverpåny2016:)

Elsker forumet
Fy søren, har hatt litt små vondt i magen de siste dagene, tror nok at det er fordi jeg ikke har fått tømt meg skikkelig. Men herregud i dag toppet det seg, skulle hjem fra jobb, å skulle liksom bare slippe en liten fis (i bilen på vei hjem) Men den klarte ikke å komme ut, å det kjentes ud som om at hele magen skulle ekspoldere. Herregud så vondt det var, kom hjem å måtte omtrent krype ut av bilen, å inn i hus. Tårene rant, å klarte ikke stå. Prøvde å komme meg på toalette, men det gjorde også kjempe vondt. Sovnet tilslutt av utmattelse, å gubben fikk kjøpt dulpalax eller hva det heter. Herregud sier bare jeg, dersom det er slik det kjennes å ha forstoppelse, så har jeg ett problem dersom dette skal forsette.

Var så redd det var spontanabort smerter, men hørtes ikke det litt rart ut, at de skulle komme rett etter jeg ikke fikk ut den fisen, pluss at det er borte nå, etter jeg har fått gått på toalette ?

Man kan få treg mage av og være gravid:)

Hilsen en som sniker[:)]

Uff da.. det hørtes jammen ikke godt ut.

Bra det er over hvertfall da! [:)]

luftsmerter kan tolkes til å være mye rart..

men anbefaler ikke å bruke mye duphalac, tarmsystemet blir avhengig av det..

men om du skal bruke det, må du huske å drikke MASSE..

duphalac og lite veske fører til "sement"-avføring.. hard, seig, og tung...

Høres veldig luftsmerter aktig ut ja,kan få endel luft i tarmene når det er tett der..Går nok over skal du se..[;)]

Jeg hadde ekstreme luftsmerter i helga våkna opp av smertene, men gikk over etter at jeg eksploderte på do.. men har fortsatt mye luft som puttrer ut i ny og ne..

Et lite tips er å gå turer, det holder tarmperistaltikken i gang, drikke mye vann, for da blir ikke avføringen så kjempehard, spise knekkebrød og fiberting (forutsatt at du drikker vann, om ikke har det motsatt virkning), så biola i massevis og yougurt med havregryn, helst svisketypen men funker de andre og..om du ikke er kjempekvalm da..

Det er det som holder meg i gang[8D] 

hvis man har mye luft i magen anbefaler jeg Pluto stillingen. HIhi, dette lærte jeg på midt i smørøyet en gang. Still deg på alle fire i doggystile, med rompa litt i været, da flytter luften på seg og kommer ut [:D] Hjelper på meg ihvertfall!

hehe det må jeg prøve![:D] 

åå midt i smørøyet vekker gode minner!! Den sorte maske..liten avsporing ;)

Back
Topp