Herregud! Hormoner!! :p

babygullet

Glad i forumet
Septembermødre <3
❤ Juliskattene 2018 ❤
Januarlykke 2020
Vet man er gravid når man begynner å gråte når hu Johaug kom i mål på ski i går. Å jeg ser egentlig ikke på ski sport engang !! :p hvordan skal dette ende..?
 
Off jeg kom helt på Grininga da jeg snakka e ei venninne som vet vi prøver. Hu tror jo vi prøver fortsatt så jeg snakket jo litt om frustrasjonen med at det ikke klaffer osv!

Tror alle frustrasjoner og fortvilelse innhentet meg så jeg ble kjempelei meg og måtte kjempe mot tårene! Snakk om å leve seg inn i rollen xD
 
Grey's anatomy er bannet her en stund fremover. Det er ikke snakk om å felle en tåre, rettere sagt er der hulking!
Men det er show for sambo da, han får seg en god latter når han ser meg fremfor skjermen oppløst i tårer :p
 
Åååååå eg gleder meg til det begynner i morgen! Skynde meg heim fra jobb:p
Eg griner uansett av det! Gravid eller ei;)
 
Jeg kan gråte av alt og ingenting, til og med reklamer :p
 
Jeg er også veldig lettrørt. Gråter av alt mulig rart. Og så har jeg nok litt kort lunte.... skikkelig hormonsvingninger!
 
Ingen grining her så langt, men begynner å bli hissig! Ble en lang dag på jobb i dag, der jeg ikke kunne forstå hvorfor ikke ALLE bare kunne lese tankene mine og ta seg sammen, hvorfor en eller annen idiot hadde satt en pall 2 cm for langt til venstre, hvorfor en annen ikke hadde stablet potter i den rekkefølgen jeg ville gjort det.

Håper ikke det kommer til det punktet der jeg begynner å kjefte høyt :p
 
Prøv "Sinnasnekker'n" ....

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Grining av Emil i Lønnberget. Fantastiske Emil inviterte alle fattiglemene til julebord på Katthult. Å når jeg tar til tårene så tar den kommende far til tårene. Dette blir gøy framover :D
 
Mannen min var snill og laget frokost på sengen til meg i går. Litt senere dro vi ut for å besøke broren hans og kjerringa. Jeg begynte å bli sulten igjen, og lurte på om vi ikke kunne dra innom butikken, men det var så styrete å finne parkering, så vi droppet det. Sa da at vi fikk begrense tiden vi var borte, så jeg kunne spise når vi kom hjem igjen.

Noen få minutter etter at vi kom inn døra ser jeg plutselig mannen gnafse på en pai han tryllet frem fra lomma. DA BLE JEG GANSKE SUR JA! Holdt på å begynne å grine, og måtte blunke det vekk så ikke svigerinna mi skulle tro jeg var gal. Jeg var kjapt ute med å skylde på PMS, hehe ;) Stakkars mannen min hadde ikke spist i det hele tatt, og han kunne ikke skjønne at jeg var sulten igjen, så han bare spiste hele paien selv, uten å dele! Det kokte litt i hodet på meg.
 
Det er en del grining her og!
Begynte å gråte i bilen i dag, da jeg fant ut at jeg hadde glemt lunsjen min hjemme!! :( Som kjæresten hadde vært så snill å lage til meg!
 
Back
Topp