Herregud,herregud,herreguuuuud!!!!

Hurra!!!!

Jeg reiser til klinikken i morra!!!!!!!! JEG HAR FÅTT POSITIV EGGLØSNINGSTEST!!!! Herreeeeguuuuuuuuuuuuuuud!!!! Jeg sitter og skjelver her!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D
God tur! Go make a baby!!! Tvi tvi!

Puuuuust roooolig!

Masse masse masse masse lykke til! Heier på deg!

15. september... jeg klarer ikke vente til da! Jeg vil høre at du har blitt gravid nå!!!

Jeg og er spent!

Ja, klart jeg sier det! Vet jo hvor sinnsykt tregt det går! Vet også hvordan det er å ønske seg barn, derfor vil jeg at alle skal bli gravide nå! Så følger jo med, heier og venter!!! Men gåååååd så lenge å vente på din positive test da!!

Ja, klart jeg sier det! Vet jo hvor sinnsykt tregt det går! Vet også hvordan det er å ønske seg barn, derfor vil jeg at alle skal bli gravide nå! Så følger jo med, heier og venter!!! Men gåååååd så lenge å vente på din positive test da!!

Hehehe... I knooooow!!!! :) Men PLUTSELIG,så sitter jeg her med positiv test :) Det "verste" er jo at jeg går og kjenner etter hele tiden. Ikke heeelt bevisst,men hvis jeg kjenner noe i magen eller puppene,så er det bare "Ooooo,hva var det?!". Men jeg ble inseminert i går,så jeg har jo ikke symptomer enda ;)

Hihi, nei med plutselig så er det reele symptomer. Når jeg skulle ha førstemann hadde jeg ikke symptomer før lagt ut i svangerskapet. Denne gangen var jeg kvalm, trøtt og vonde pupper flere dager før ikm:-)

Back
Topp