Herregud, for et temperament!

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Altså, håper ikke det bare er meg... Jeg er SÅ hissig! Jeg eksploderer på (spesielt) mannen hele tiden. Alt han sier og gjør irriterer meg og ingenting er godt nok :o
Ber om unnskyldning hele tiden, og han vet jo at det er pga hormoner som sviver ;)
Håper det ikke er bare meg?!

Er på akkurat samme viset hær også..:bored:

Hvis jeg blir sint/irritert på mannen er det med god grunn :shifty:

Samme her, eksploderer av ingenting. I tillegg har jeg blitt veldig ærlig plutselig. Klarer ikke å la være å si hva jeg mener når jeg blir sint, og det har gått utover min svigermor som er hos oss i julen :p
Hun irriterer meg noe grenseløst til vanlig og nå klarer jeg ikke holde det inni meg haha... Hun irriterer vettet av meg og jeg sier klart ifra, dessverre fremstår jeg nå som en skikkelig hurpe :p Hun vet ikke at jeg er gravid heller.

Hehe, jeg er også en hissigpropp:shy:. Mye som irriterer meg også, klarer ikke å holde kjeft heller:(

Det var ILLE for en uke eller to tilbake. Men har roet seg nå. Kan få et utbrudd eller to. Men var ganske eksplosivt for litt siden.

Lang historie kort - Jeg har en kort lunte fra før, men nå er den helt borte... :eek: haha

Samme her, eksploderer av ingenting. I tillegg har jeg blitt veldig ærlig plutselig. Klarer ikke å la være å si hva jeg mener når jeg blir sint, og det har gått utover min svigermor som er hos oss i julen :p
Hun irriterer meg noe grenseløst til vanlig og nå klarer jeg ikke holde det inni meg haha... Hun irriterer vettet av meg og jeg sier klart ifra, dessverre fremstår jeg nå som en skikkelig hurpe :p Hun vet ikke at jeg er gravid heller.
Hahahah :p

Som regel klarer jeg meg ganske fint. Mye mer rolig nå enn før jeg ble gravid, men når jeg først blir sint så eksploderer jeg :p Ingenting mellom rolig og eksplosjon :)) Og jeg holder vel ikke akkurat tilbake på det jeg mener om saken heller.

Veldig hissig her også. Går hardt utover mannen stakkar:p værst for en et par uker siden.. røykeslutt,kvalme og alt på en gang så ble litt mye..

Her også er lunta kort! :p stakkar mannen! Skal jo ingen ting til før jeg endten klikker i vinkler eller griner. Han får virkelig gjennomgå desverre. :(

Back
Topp