Herregud for en service av en jm!!!

Glapia18

Betatt av forumet
Jeg var jo på ul igår.. trodde jeg var 14,5 uke men ble satt tilbake til 13+1...

Jeg skrev innlegg her igår om at jeg ble veldig usikker om kjønnet etter timen... hun var først sikker på gutt deretter ble hun usikker...jeg trodde hun ble usikker fordi hun så at jeg felte en tåre. (Vi ønsker oss en jente siden vi har to gutter fra før)

Jeg kjente etter timen at heg virkelig begynte å glede meg til å få en til gutt og gleder meg over at alt står bra til og han er frisk... men klarte likevel ikke bli 100% tilfreds med tanken... fordi jeg har hatt så jente følelse hele veien...
da hjalp det ikke med usikker jm....

Jeg sendte melding på hjemmesiden deres tidligere idag og spurte henne "ble du usikker for å være "hyggelig" med meg eller ble du virkelig usikker?

Gjett hva svaret var!! Wow sier nå jg!!

Hei ******. Så hyggelig tilbakemelding, tusen takk. Det er riktig jeg ble litt usikker på kjønn, ikke på dine vegne, men pga veldig tidlig å si for sikkert i uke 13. Hvis du vil kan du stikke innom kontoret torsdag 16.nov kl 09, så skal jeg gjerne ta en titt på kjønn, gratis. Så hold ut noen dager til, så vet vi mer med sikkerhet uke 15


Høres ut som jeg er Desp etter kjønn- det er jeg ikke men jeg er helt utrolig nysgjerrig denne gangen!! Og føler jeg er gravid for første gang fordi guttene våre er blitt så store...
 
Ååå, så flott! Nå ble jeg glad på dine vegne! Skjønner godt at du vil vite kjønn :)

Krysser fingrene for at du får et mer sikkert svar neste gang!
 
Så utrolig flott gjort av jordmor! Og høres nesten ut som vi hadde samme :smiley-bounce012 Jeg og var i går og hun syntes det var så synd vi ikke fikk vite kjønn (vi og har jo to gutter og har veldig lyst på jenten), så vi og skulle få komme tilbake om to uker og få vite kjønn gratis:happy093Det er det man kan kalle service ja!
 
Så utrolig flott gjort av jordmor! Og høres nesten ut som vi hadde samme :smiley-bounce012 Jeg og var i går og hun syntes det var så synd vi ikke fikk vite kjønn (vi og har jo to gutter og har veldig lyst på jenten), så vi og skulle få komme tilbake om to uker og få vite kjønn gratis:happy093Det er det man kan kalle service ja!
Ja skikkelig service!

Så hun noe til kjønnet? Vi så den jo...
jeg var sikker på tisselur... og jm var enig i starten fram til hun skulle Ta bilde av den...
 
Det var jo veldig snilt av henne :) Men det var også veldig uklokt å si noe om kjønn når hun ikke er helt helt sikker.
Lykke til på neste UL :)
 
Det var jo veldig snilt av henne :) Men det var også veldig uklokt å si noe om kjønn når hun ikke er helt helt sikker.
Lykke til på neste UL :)
Jeg må forsvare henne litt.. jeg bestilte timen for å få vite kjønn bla.. dette var hun klar over så hun kjente vel på de forhåontnkngene jeg hadde...

Det er ingen krise... mye mulig hun har helt rett og at det er en gutt :)
 
Ja skikkelig service!

Så hun noe til kjønnet? Vi så den jo...
jeg var sikker på tisselur... og jm var enig i starten fram til hun skulle Ta bilde av den...


Jeg så noe som stakk litt ut en plass mellom rett frem og opp, og tenkte gutt med en gang.. men hun sa ikke hva hun trodde, bare at hun vegret seg sånn fra å si det for hun hadde sagt jente til noen når det egentlig hadde vært gutt.. og så hadde den stakkars moren gått hen og kjøpt masse kjoler.. så klarte ikke å lese henne helt. Mannen mente hun ikke turte si gutt siden vi sa vi hadde to gutter fra før, men jeg tror heller hun hadde vært tilbakeholden med å si jente siden hvem vil vel gi falske forhåpninger. Når vi skulle gå så sa jeg at jeg syntes jeg så noe kjent mellom beina der, og da sa hun at det har både gutter og jenter ;-). Åhhh altfor spennende!
 
Jeg så noe som stakk litt ut en plass mellom rett frem og opp, og tenkte gutt med en gang.. men hun sa ikke hva hun trodde, bare at hun vegret seg sånn fra å si det for hun hadde sagt jente til noen når det egentlig hadde vært gutt.. og så hadde den stakkars moren gått hen og kjøpt masse kjoler.. så klarte ikke å lese henne helt. Mannen mente hun ikke turte si gutt siden vi sa vi hadde to gutter fra før, men jeg tror heller hun hadde vært tilbakeholden med å si jente siden hvem vil vel gi falske forhåpninger. Når vi skulle gå så sa jeg at jeg syntes jeg så noe kjent mellom beina der, og da sa hun at det har både gutter og jenter ;-). Åhhh altfor spennende!

Åhhh!!

Super spennnende!!!!!
 
Jeg så noe som stakk litt ut en plass mellom rett frem og opp, og tenkte gutt med en gang.. men hun sa ikke hva hun trodde, bare at hun vegret seg sånn fra å si det for hun hadde sagt jente til noen når det egentlig hadde vært gutt.. og så hadde den stakkars moren gått hen og kjøpt masse kjoler.. så klarte ikke å lese henne helt. Mannen mente hun ikke turte si gutt siden vi sa vi hadde to gutter fra før, men jeg tror heller hun hadde vært tilbakeholden med å si jente siden hvem vil vel gi falske forhåpninger. Når vi skulle gå så sa jeg at jeg syntes jeg så noe kjent mellom beina der, og da sa hun at det har både gutter og jenter ;-). Åhhh altfor spennende!

Åhhh!!

Super spennnende!!!!!
 
Jeg så noe som stakk litt ut en plass mellom rett frem og opp, og tenkte gutt med en gang.. men hun sa ikke hva hun trodde, bare at hun vegret seg sånn fra å si det for hun hadde sagt jente til noen når det egentlig hadde vært gutt.. og så hadde den stakkars moren gått hen og kjøpt masse kjoler.. så klarte ikke å lese henne helt. Mannen mente hun ikke turte si gutt siden vi sa vi hadde to gutter fra før, men jeg tror heller hun hadde vært tilbakeholden med å si jente siden hvem vil vel gi falske forhåpninger. Når vi skulle gå så sa jeg at jeg syntes jeg så noe kjent mellom beina der, og da sa hun at det har både gutter og jenter ;-). Åhhh altfor spennende!

Forrige gang jeg var gravid var jordmor kjempeforsiktig med å påstå noe ang kjønn, selv om det var på ordinær ultralyd. Hun sa at hun trodde det var jente, men at vi ikke måtte male barnerommet rosa og bare kjøpe jentetøy. Hun sa hun hadde tatt feil før, at hun ikke kunne garantere noe. Jeg vendte meg jo til tanken at det var jente, men var litt usikker hele svangerskapet. Når hun ble født var det første jeg gjorde å sjekke mellom beina på ungen, om det virkelig var jente :hilarious:
 
Forrige gang jeg var gravid var jordmor kjempeforsiktig med å påstå noe ang kjønn, selv om det var på ordinær ultralyd. Hun sa at hun trodde det var jente, men at vi ikke måtte male barnerommet rosa og bare kjøpe jentetøy. Hun sa hun hadde tatt feil før, at hun ikke kunne garantere noe. Jeg vendte meg jo til tanken at det var jente, men var litt usikker hele svangerskapet. Når hun ble født var det første jeg gjorde å sjekke mellom beina på ungen, om det virkelig var jente :hilarious:



Oi, ja skjønner godt du var ivrig etter å sjekke det selv etter fødselen :D uff det må jo ihvertfall ha vært nervepirrende!! Sønnen vår så på hodet til babyen på ul bilde ikveld, og uten at vi har sagt noe om kjønn utbrøt han "det der ligner jo en jente det".. veldig rart, alle jeg har vist det til har sagt det ser ut som en liten jente på hodet. Hadde det bare vært så enkelt å se :)
 
Så flott at du fikk ny time [emoji4] Og så spennende! Skjønner godt at du er spent på å få vite kjønn. Er jo ikke lenge til den 16. da heldigvis [emoji4]
 
Hvordan gikk det på Ul?
 
Back
Topp