Herregud! Desember, Januar...

Mrs. Potato Head

Flørter med forumet
Og vi er mamma'er!!!

Jeg gleder meg helt vilt! Det kommer nok til å gå kjempe fort. Men jeg har kommet inn i en rar drømmefase. Er det noen fler?

I natt drømmte jeg at jeg skulle føde og lille gutten ville ikke ut. Jeg kjente at han ble mer og mer aktiv inn i magen, men jeg klarte ikke og føde han.... Så begynner han og vokse inni magen og jeg får han fortsatt ikke ut. Så våkner jeg i det momange at magen min i drømmen begynner å sprekke/rakne. Når jeg har våkna la jeg henda på magen og det var helt texsa inni der jeg kunne kjenne så ogsi hele kroppen hans. Var en veldig merkelig opplevelse. 

Har sånne merkelige drømmer i perioder jeg. Hatt det i hvert svangerskap. Nå har det vært rolig en stund da. Men for noen mnd siden drømte jeg nesten hver natt at jeg fødte en stor unge. Altså ikke baby, men et barn :P Det kom ut en sånn 4-5 åring liksom :P Kunne prate og alt. Haha. Mye rart vi skal igjennom i et svangerskap :P

hehe. Ja, merker at det ikke er lenge igjenn! Er akkurat 10uker til min termin i dag.  Og du er absolutt ikke aleina om rare drømmer! Har drømt så mye rart at halvparten hadde vært nok :D

Håper tiden suuuuser forbi :) I mellomtiden må vi prøve å kose oss med å være alene, eller den familien vi er nå, den blir jo aldri det samme igjen noen gang den heller, :) Bare bedre! 

Herlig, liker at tiden går fort nå!! Men fra februar kan den gå saaakte

Og ja, jeg drømmer også masse fæle drømmer..

Jeg gleder meg også utrolig mye. Og tiden har gått så sykt fort. Føler at det ikke er så lenge siden jeg gikk hjem og fortalte det til familien min.

Jeg har også begynt å drømme om fødselen, men heldigvis så var ikke den så galen. Fødselen gjor ikke vondt, så hadde håpt at det var virkelig. Meeen...så heldig er jeg nok ikke :P

Det går frykteleg fort! Har heile tida tenkt at eg har så god tid - knøttet kjem jo ikkje på lenge enda... men no er det jo snart jul, og når det er jul så er det snart nyttår, og rett etter nyttår er det februar!

Sumarfuglar i magen når eg tenker på det!

Back
Topp