Herregud, den ammetåka..

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
I dag fikk vi melding fra et vennepar om at de skulle på bowling, og om vi ville bli med. Det ble litt fram og tilbake pga at Petter lå ute og sov, og at han måtte ha mat og skift først. SÅ ble det til at jeg og Petter skulle bli hjemme. Så begynte jeg å vaske flasker og sette på til koking. Men så kom kjæresten med bilen, satte inn vogna og sa at vi skulle bli med likevel. Full fart med mating og skift.

Vi hadde det kjempefint på bowling, både vi og ungene koste oss. Petter lå som et prakteksemplar og sov hele tiden. Etter to-tre timer kjørte vi hjem. Jeg, Petter og Marcus (eldstesønnen) gikk inn først, og da blir vi møtt med at hele stua er røyklagt!! Og det STINKER!! Jada, jeg hadde gått i fra flaskene til koking på plata!!! [:o][:o][:o][:o] Flaskene var smelta, og det var litt av et syn.. Jeg måtte ta med meg Petter på loftet og mate han der. Huff, så utrolig flaut, og skummelt! Helt ufattelig at ikke røykvarsleren hadde koblet inn, og FLAKS at det ikke ble brann. Det stinker her enda, og blir vel å gjøre det leeenge.. [:(] Storklebb, det er det jeg er! [&o]

Men heldigvis endte det godt. [;)][:)]

ups da...kanskje godt dere kom hjem når dere kom hjem da...kunne godt veldig galt men det gjorde det heldig vis ikke...

men jeg vil bare si at det var ikke bare din skyld...kan ikke huske alt i det stresset du ble satt i...men uansett ikke mye kult,og den stanken av smeltet plast er ubehagelig og forsvinenr nok ikke med de første timene...

Stakkars deg...

Uff og uff- så godt at dere rakk hjem i tide! Men du er ikke alene, jeg har flere ganger glemt flasker som har stått til koking, og da er det mannen min som oppdager dem "Tror du ikke de er rene nok nå????" Ehhh, skammer seg litt da jah..

ÅÅhåå..Skummelt d der..[&:] Var flere ganger jeg glemte d i starten jeg oxo, men d gikk ikke slik som t deg da,heldigvis..
Måtte anskaffe meg sånn kjøkkenklokke jeg,som jeg stiller inn..

huff så skummelt!
bra det endte godt!

Oh, godt å høre at det ikke er bare jeg som er fullstendig svimete! [;)] Var litt ekstra ille det der da, men jeg har mange glemsomme øyeblikk i løpet av dagen.. [:-] Hehe, jeg gikk i mot kjæresten min på trappa når vi kom hjem: "du.. nå blir du veldig sint på meg".. Hehe...

Huff, skummelt
Men bra at det ente godt da[:)]

Legger ikke merke til denne ammetåka jeg. Er så sinnsykt glemsk av meg til vanlig også[8D] 

Uffda,enda bra det endte godt dah!!

Gjorde nesten det samme jeg.... TIdlig morgen og jeg pumpa mens sambo mata selma.. Så gikk han å skifta på henne,mens jeg skulle koke pumpa... Satte på vann til kok,og gikk på badet til mine to skjønninger.. Så gikk vi å la oss igjen.....(!) Våknet noen timer senere,syntes det lukta rart,trodde det var brann utenfor en plass.... Så åpnet sambo døra til kjøkkenet,og jo der lukta det..... Heldigvis var det bare vann i kjelen som hadde kokt inn,og ikke noe plast,men lukta for det om... Plata var knall rød og kjelen helt svart.... Uffameg....

Men noen dager senere klarte sambo å glemme å slukke stearinlyset i stua,og det brant gjennom hele natta,men heldigvis var lyset så stort at det fortsatt brant om morgene,og ikke tok fyr i alt rundt....
Så nå er stillingen 1-1 sambo og meg for å nesten tenne på huset[&:]

Back
Topp