herregud..d klør!!!!

ozon

Gift med forumet
Det klør noe helt sinnsykt på magen... Overalt, vet ikke hvor jeg skal gjøre meg henn... Og selfølgelig dukker det op et nytt strekkmerke for hver gang jeg ser på magen min..[:'(] Og jeg har 7 uker igjen.. Hvordan skal dette gå, kommer ikke til å se ut hvis det fortsetter sånn.. Smører meg med fuktighetskrem hele tiden for å holde huden myk i hvertfall.. Noen som har noen gode tips? Mottas med STOOOOR takk...

Spenol, hjelper på meg da. Smører mage og bryst kvar dag. Hjelper ikke på strekkmerker da, men det hjelper på kløe og sårhet i huden.

Takk...men har prøvd det.... Har prøvd det meste... Det verste er ikke strekkmerkene.. Har mann og han er like glad i meg strekkmerker eller ikke.. Men det er forferdelig.. kjenner nesten at huden min strekker og sprekker.. Grusomt!!

Ååååååååååh, det klør!!!!!!!![:'(]

Hei!
Har selv fått tips om å prøve kamille olje/krem! Skal vist også hjelpe å drikke kamille-te! Dette er for kløinga da, ikke strekkmerkene! [:D] Har ikke prøve det selv siden jeg ikke har vært plaget med kløe....men det skal visst hjelpe! Begge jeg har hørt det fra er sjukepleiere som ikke kjenner hverandre, så det må vel være noe idet![:)]

Huff, jeg har ikke kommet så langt som deg. Men jeg har litt psoriassis, så jeg vet hvordan det er når det klør skikkelig.
Har du prøvd aloe vera? jeg ville ha prøvd de flesre lindrene og beroliggende kremene jeg kunne finne, uten parfyme selvf.

Hei du.

Jeg hadde det slik under mitt første svangerskap. Og , jeg er lei for å si det, det eneste som hjalp var å skrubbe magen med gryteskrubben. Ble helt rød, men det hjalp ihvertfall. Noen sier at hvitevask hjelper da dette blir brukt mot vannkopper, men det vet jeg ikke noe om.

Håper at du finner noe som hjelper.

Klem

Har ikke troen på noe lenger omtrent....

Aloe vera neste!! Får rote i kjøleskapet å se om jeg finner den.. Orker snart ikke mer kløing... Arrrrrrrrg!!!![:'(]

Jeg bruker en krem som hjelper på kløe, men tror den er bare og få på respet. Men den innholder nesten ren d-vitamin. Prøv og spis mat med d-vitamin. Ekstra lett melk er jo godt da[:)]

Heisann jeg hadde også svangerskapskløe, jeg prøvde det meste, fuktighetskremer, aloe vera fra planten, kamille-te, kald våt håndduk på magen om natta for å få sove osv. Da det begynnte å gå utover nattesøvnen fikk jeg snakka med en lege som skrev ut noe medisin som hjalp. Hvitvask hjelper en del. Men hør med jordmor hva hun syns, jeg klødde så mye at jeg blødde, sår på magen i tillegg til strekkmerker så ikke særlig delikat ut derfor ringte hun sykehuset for å høre om jeg fikk komme inn sånn at de fikk hjulpet meg.

Vet ikke om det er svangerskapskløe, men det klør helt sinnsykt. I tilegg er det ømt og svir.. Har smørd meg med det meste, men i morges prøvde jeg sink salve.. Det hjalp, er ikke helt borte, men klart bedre... Takk gud!!!!!!!![:)]

jeg fikk noen piller mot all den kløinga av legen.. har du patet med legen din om det??? husker ikke navnet på pillene men dem hjalp.. du burde iallefall ta deg en tur til legen itillfelle svangerskapsforgiftning.
hjelper også å ta en pose med isbiter på eller en våt klut.
Lykke til [:)]

Kan det være svangerskapsforgiftning?! Hjelp!!!!

Jeg hadde svangerskapsforgiftning, men har aldri hørt om kløing i den forbindelse.[:)]

Back
Topp