Herregud.. *borte*

*MammaTonje*

Gift med forumet
Det ligger jo bilder av liket til anna nicole smith på nettet!! Sykt!![:o]

*Borte*

link?![:-][8D]

Usj...men ikke sikkert det er ekte da.. Får ikke jeg sove i natt[&o]

Dumme meg som ikke kan la være...

Recreating Anna’s Dead Body
The National Enquirer ran a photo recreation of Anna Nicole Smith[;)]

Det er jo ikke henne, det er jo en rekonstruksjon.. Det står jo i artikkelen!

ORIGINAL: Smulen

Recreating Anna’s Dead Body
The National Enquirer ran a photo recreation of Anna Nicole Smith[;)]

Oi, lese kunnskapene mine feilet ja[8D]

ORIGINAL: **mam**

ORIGINAL: lindaen

sign...

Fortsatt ekkelt...[&:]

ORIGINAL: Rebecca85

ORIGINAL: **mam**

ORIGINAL: lindaen

sign...

Fortsatt ekkelt...[&:]

Ja, det så jo ekte ut!! Og nei jeg leste ikke artikkelen, trykte inn og ut ganske kjapt ja!![;)]

Vel er ikke dette falskt?
Står jo faktisk "Recreating Anna’s Dead Body" og
"The National Enquirer ran a photo recreation of Anna Nicole Smith dead this week. They ran it under the headline “ANNA NICOLE: THE LAST PHOTO!” from witness accounts of her body.
Enquirer EIC David Perel said, “If you had our images side-by-side with the actual photos, I don’t know if you’d be able to tell them apart."

ORIGINAL: MorraTeFreja

Uansett om dette er en rekonstruksjon eller ikke - TS trodde åpenbart det var de ekte bildene.

Jeg spør: Hvilken interesse mener du brukerene av et babyforum har av å se bilder av lik ??

Jeg blir matt.....

Enig, selv om jeg er jæ*** nyskjerrig å må se uansett[8D]

Uansett om dette er en rekonstruksjon eller ikke - TS trodde åpenbart det var de ekte bildene.

Jeg spør: Hvilken interesse mener du brukerene av et babyforum har av å se bilder av lik ??

Jeg blir matt.....

Jeg fikk linken av en veninne! La ikke ut linken, men så var det flere som spurte om å få se det, derfor la jeg ut linken, etterpå..[;)] Det er valgfritt å trykke på den[;)]

Jeg blir matt.....

Vel de tåler jo ikke kjønnsvorter tydligvis...

..........................

Jeg blir matt.....

Var faktisk mange her som ville se, og det sto TYDELIG sterke bilder, så de som ikke vil kan gi F***, så hvorfor bry seg? De som vil se, de ser osv...

ORIGINAL: *Sandrasinmamma*

Er nok ekte det der desverre....veldig likt det jeg fant på sofaen min for noen år tilbake...men tenk så sykt og legge det ut på nett da..[:'(]

Enig[:o] Mye sykt på nettet! Og stakkars familien o.l så må kanskje se dette på nettet!

ORIGINAL: ~Gravid~Berta~

Er nok ekte det der desverre....veldig likt det jeg fant på sofaen min for noen år tilbake...men tenk så sykt og legge det ut på nett da..[:'(]

Enig[:o] Mye sykt på nettet! Og stakkars familien o.l så må kanskje se dette på nettet!
Ja[:'(]

Fant du et lik på sofaen? Det er ikke ekte da, det er rekonstruert.. Men ja, det ser helt ekte ut.. Sett mange døde jeg også..

Og hvis dere har lest hva jeg har skrevet, så har jeg ikke trykket på linken. Jeg forsto raskt hva det handlet om, og kan fortsatt ikke se hva det har på et babyforum å gjøre.

Ekte bilder eller ei....

Dette er fortsatt et generelt forum hvor man kan ta opp alt.. Det er mange som vil se, så er det da så farlig?

Alt her inne må ikke være baby relatert selv om det er et baby forum.

Du tar nok opp mye som ikke har med barn å gjøre overhode og som sikkert veldig mange har 0 interesse av, men de gidder ikke klage på dine innlegg av den grunn!

Back
Topp