Herregud - ble sykemelt

twinanne

Forumet er livet
Ja nå er jeg altså hjemme, var først på kontoret ringte legen fikk time med engang og det endte opp med sykemelding til og med torsdag. Da ble jeg lang i maska, tenkte egentlig at jeg bare skulle ta meg en tur til legen ettersom at jeg har hatt omgangssyke i 2 uker i dag, litt til og fra, bare sånn forsikret skyld om det kunne være noe annet, bare slik at jeg kunne ta noen bortkasta prøver og få tilbake medling at alt er greit trodde jeg. Men nei da legen kjente bare på magen min og oppdaterte hva jeg hadde gjort siden sist jeg var hos fastlegen min, ble sendt hjem med beskjed om å ringe torsdag dersom det fortsatt ikke var bra for eventuelt å ta prøver. Mest sansynelig er det bare omgangssyken som ikke slipper taket.

Dette passa innmari dårlig nå, har egentlig ikke tid til å holde meg hjemme i dørene NÅ!!![:@]
Så var det mine koslige koleger og sjef da; "du ser sannelig bleik ut"`. "Det er vel ikke så rart det når jeg for sjokk hos legen og blir sykemeldt" svarte jeg da. Greit jeg har vært veldig sliten den siste tiden, trodde det var litt med IVF perioden min å gjøre også, men det er ikke å anbefale omgangssyke i rugeperioden jenter, så hold dere langt unna sånne skumle bakterier/virus, DET ER MITT RÅD!!

Takk for at dere tok dere tid til å lese, måtte bare få ut frustrasjonen min[8|]

no må du bare holde deg hjemme, slappe av og bli frisk igjen.

God bedring til deg fra meg[:)]

Nå får du holde deg hjemme og bli frisk. [:)]

Riktig god bedring.
Stor klem [:)]

Er man syk så er man syk...[:)] Vær hjemme å slapp av så kroppen din får tatt seg inn igjen, det er jo lenge å gå 2 uker med omgangsyken så kroppen din er vel passe sliten tenker jeg...ta vare på deg selv nå og bli frisk..
God bedring...[:)]
Klem

hold deg hjemme og bli frisk du nå vennen. god bedring

god bedring kjære deg, nå skal du ta det helt med ro og la kroppen og hodet hvile... [:D] 
vet det er kjedelig, men det høres ut som om du trenger det. ha omgangsyken i 2 uker er ikke bra!

ORIGINAL: Vugge

God bedring! Håper det slipper taket snart! [:)]

Takk skal dere ha, hm....jeg er ingen flink pasient akkurat, eller har litt dårlig egenskap med å bare slappe av og gjøre det jeg får beskjed om, har allerede vært inne på tanken om jeg skal snike meg inn på jobb et par timer på Torsdag, det er egentlig noe jeg skulle ha gjort på jobb idag, men jeg ble så forskrekket at jeg fikk sykemelding at jeg bare glemte å få tatt det før jeg forlot kontoret i dag.
Men jeg tørr ikke å vise trynet mitt på jobb før torsdag for da blir jeg nok jaget hjem.

du får ikke lov til å reise innom jobben, da blir du bare sittende og DU skal være hjemme og bli frisk og opplagt!!!! [>:] dermed basta [;)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Riktig god bedring.

ORIGINAL: * Bobbo *

Riktig god bedring.

ORIGINAL: Sess1976

Er man syk så er man syk...[:)] Vær hjemme å slapp av så kroppen din får tatt seg inn igjen, det er jo lenge å gå 2 uker med omgangsyken så kroppen din er vel passe sliten tenker jeg...ta vare på deg selv nå og bli frisk..
God bedring...[:)]
Klem

Signerer

ORIGINAL: cile30

du får ikke lov til å reise innom jobben, da blir du bare sittende og DU skal være hjemme og bli frisk og opplagt!!!! [>:] dermed basta [;)]

HELT ENIG!!!!!! Hva med hobby da? Ikke noe sånt du kan drive med da?? [:D] Slapp av og kos deg, gå litt turer og bare nyt fridagene. Jobben din går sikkert ikke fra deg, så den venter nok til du er på plass igjen til torsdag[;)]

Signerer denne. Helt enig. [:)]

ORIGINAL: Sarah

HELT ENIG!!!!!! Hva med hobby da? Ikke noe sånt du kan drive med da??[:D] Slapp av og kos deg, gå litt turer og bare nyte fridagene. Jobben din går sikkert ikke fra deg, så venter nok til at du er på plass igjen til torsdag[;)]

Har masse hobbier, er kunstner på fritida så det er ikke noe problem der bortsett fra at jeg har maler sperre fortiden, ukonsentrert til de grader. Er nok godt å holde seg inne, hadde håpet på litt sol og en bok på verrandaen med et godt kosepledd men her regner det. Sliter med at jeg er svimmel for tiden også. Ellers har jeg nok å gjøre med papirarbeid for mine 2 kunstklubber jeg er sekretær i, papirer må bli sendt ut til medlemmene snarest denne uken, da må jeg såvidt innom jobben og kopiere opp, + at jeg er brannvernleder på jobb så en øvelse må bli bestilt for vårparten og den skal være i skikkelig fyr og flamme og det betyr at vi må ha hjelp av noen brannmenn, for jo ikke lov til å styre flammene selv da.
Det er egentlig de to tingene jeg føler trengs å bli gjort på min siste sykedag på torsdag. Tar meg fri i dag og så blir det litt papirarbeid hjemme i morgen en times tid. 

Back
Topp