twinanne
Forumet er livet
Ja nå er jeg altså hjemme, var først på kontoret ringte legen fikk time med engang og det endte opp med sykemelding til og med torsdag. Da ble jeg lang i maska, tenkte egentlig at jeg bare skulle ta meg en tur til legen ettersom at jeg har hatt omgangssyke i 2 uker i dag, litt til og fra, bare sånn forsikret skyld om det kunne være noe annet, bare slik at jeg kunne ta noen bortkasta prøver og få tilbake medling at alt er greit trodde jeg. Men nei da legen kjente bare på magen min og oppdaterte hva jeg hadde gjort siden sist jeg var hos fastlegen min, ble sendt hjem med beskjed om å ringe torsdag dersom det fortsatt ikke var bra for eventuelt å ta prøver. Mest sansynelig er det bare omgangssyken som ikke slipper taket.
Dette passa innmari dårlig nå, har egentlig ikke tid til å holde meg hjemme i dørene NÅ!!![:@]
Så var det mine koslige koleger og sjef da; "du ser sannelig bleik ut"`. "Det er vel ikke så rart det når jeg for sjokk hos legen og blir sykemeldt" svarte jeg da. Greit jeg har vært veldig sliten den siste tiden, trodde det var litt med IVF perioden min å gjøre også, men det er ikke å anbefale omgangssyke i rugeperioden jenter, så hold dere langt unna sånne skumle bakterier/virus, DET ER MITT RÅD!!
Takk for at dere tok dere tid til å lese, måtte bare få ut frustrasjonen min[8|]
Dette passa innmari dårlig nå, har egentlig ikke tid til å holde meg hjemme i dørene NÅ!!![:@]
Så var det mine koslige koleger og sjef da; "du ser sannelig bleik ut"`. "Det er vel ikke så rart det når jeg for sjokk hos legen og blir sykemeldt" svarte jeg da. Greit jeg har vært veldig sliten den siste tiden, trodde det var litt med IVF perioden min å gjøre også, men det er ikke å anbefale omgangssyke i rugeperioden jenter, så hold dere langt unna sånne skumle bakterier/virus, DET ER MITT RÅD!!
Takk for at dere tok dere tid til å lese, måtte bare få ut frustrasjonen min[8|]