Herregud altså!! *dagbladet*

Maistte

Forelsket i forumet
http://www.dagbladet.no/2010/01/07/tema/oppvekst/psykiatri/helse/9809423/

Her e symptomer på psykose ifølge dagblad... så 80% småbarnsmødre og overarbeidede folk (sover dårlig), gravide og damer med temperament (humørsvingninger), de som har kjærlighetssorg, tøff hverdag (tristhet), e utbrent eller utslitt (forsømmer husarbeid), skulkere eller late (forsømmer jobb og skole), og de som e opptatt av POLITIKK og RELIGION (mesteparten av troende pluss 70% voksne over 40) - alle har faresignaler for psykose og må behandles av psykiater...[&:]

jøss sier æ bare

ORIGINAL: Lissyjane

Fy faen. Jeg må ringe og få meg innlagt med en eneste gang. Sånn er jeg hver gang jeg har mensen[&:] 

æ var utslitt etter tungt brudd med barnefaren, full jobb og trassige unger, og null søvn på grunn av våkne unger og sykdom. funka ikke. man kan få nesten alle symptomene (unntatt høre stemmer) av å ikke få søvn!!!!

hører stemmer
føler seg forfulgt eller styrt av andre

Veeell, akkurat de to er det vel ikke så mange som gjør helt ut av det blå..?!
Resten var jo ganske vanlig da..

Alle mennesker har jo en form for psykose, men enkelte psykoser er godt integrert i samfunnet (massesuggesjon), og enkelte psykoser er hele samfunn bygget på, dermed utgjør de ingen merkbar "forskjell" eller noe problem.

Fy faen. Jeg må ringe og få meg innlagt med en eneste gang. Sånn er jeg hver gang jeg har mensen[&:] 

Jeg og, pluss at jeg er religiøs.

*walking disaster*

ORIGINAL: *Meya*

Jeg og, pluss at jeg er religiøs.

*walking disaster*

Tror jeg må ringe AMK[&:] Eller ikke[&o][8D]

Det er jo bedre at du ringer, som er innfødt her, jeg snakker jo nordnorsk...

Back
Topp